Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39

Asus heeft woensdag tijdens de CES 2017 twee nieuwe ZenFones aangekondigd. De ZenFone AR is een smartphone met 8GB ram en ondersteuning voor Google Tango en Daydream. De ZenFone 3 Zoom heeft een dubbele camera voor 2,3x optische zoom.

De Asus ZenFone AR is na de Lenovo Phab 2 Pro de tweede smartphone met ondersteuning voor Google Tango. Het houdt in dat de smartphone een cameramodule met onder andere dieptesensor en infraroodlaser bevat, waarmee een omgeving zoals een kamer met meubels gedetailleerd in kaart gebracht kan worden. Met de Tango-app kan de gebruiker augmented reality-toepassingen gebruiken, zoals objecten virtueel via de camera in de ruimte plaatsen. Asus demonstreerde bijvoorbeeld hoe met een app van het kledingmerk GAP verschillende virtuele kledingstukken op een model getoond kunnen worden.

De ZenFone AR bevat een Qualcomm Snapdragon 821 met 8GB ram en een amoled-scherm met diagonaal van 5,7 inch en resolutie van 2560x1440 pixels. De camera in de smartphone is de Sony IMX318-sensor met vierassige optische beeldstabilisatie. De smartphone ondersteunt daarnaast Google Daydream-platform voor het draaien van vr-toepassingen met controller. Het toestel komt in het tweede kwartaal voor een nog onbekende prijs.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 7.0
SkinZenUI
CPUQualcomm® Snapdragon™ 821
GPUQualcomm® Adreno™ 530
RAM6 / 8GB LPDDR4
ROMUFS2.0 32 / 64 / 128 / 256 GB (uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.2, A-GPS, Glonass 2,4 / 5 GHz a/b/g/n/ac
AansluitingenUSB Type-C 2.0, 3.5mm audio aansluiting
SensorenNFC, Accelerator/E-Compass/Gyroscope/Proximity sensor/Hall sensor/Ambient light sensor/RGB sensor/IR sensor (Laser Focus)/Fingerprint/Barometer
Scherm5,7" 2560 x 1440, Amoled
Back Camera23MP, F/2.0 (met dubbele ledflitser)
Front Camera8MP, F/2.0
Accu3300mAh (niet verwisselbaar), met QC3.0
KleurZwart
Afmetingen158,67 x 77,7 x 8,95 mm
Gewicht170 g
PrijsOnbekend
Release DatumQ2 2017
BijzonderhedenGoogle Tango ondersteuning
AccessoiresHeadset, oplader

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.009-01-2017Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:54
De Zenfone 3 Deluxe leek wel vaporware omdat ie nooit echt geleverd is. Ben benieuwd hoe dat met dit toestel gaat, hoewel een 3.300 mAh accu mij te klein is.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Mag binnenkort weer wat nieuws uitzoeken of het wordt tijd om wat nieuws uit te zoeken en deze klinkt wel interessant. Ben benieuwd of het echt wat gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Nou ik hoop dat deze echt voeten in de aarde gaat zetten omtrent de Daydream view en dan Tango erbij. Nu in het bezit van een Moto Z en een Daydream View, maar zou graag met Tango aan de slag willen hoe en wat.
Ben wel een beetje bang voor de release prijs, hoop dat ze m toch wel schappelijk kunnen (en willen) houden.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat een review van Lordoffo op tweakers bij de 8gb. Waar heeft hij het vandaan? Ik kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:44:
Er staat een review van Lordoffo op tweakers bij de 8gb. Waar heeft hij het vandaan? Ik kan hem nergens vinden.
Dat lijkt mij een foutje. Ik ga het even melden via de juiste kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:46:
[...]

Dat lijkt mij een foutje. Ik ga het even melden via de juiste kanalen.
Erg teleurgesteld :(. Stiekem hoopte ik dat het al uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badillus
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-06 21:39
Net bij Asus gevraagd... Hij komt dus wel naar Nederland. Wanneer wilden ze nog niet zeggen.
Pagina: 1