Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S13b
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik heb vorige week ook een Elephone p9000 aangeschaft, bevalt me tot dusver prima. Weet iemand hoe ik mappen maak in het appscreen (dus niet op het homescreen), ik had altijd samsung en organiseerde mijn appscreen altijd en had mijn homescreen zo goed als leeg. Kan dit ook met de P9000? Zo ja, hoe?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Elephone P9000 Android

Beste antwoord (via S13b op 09-01-2017 10:59)

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:51
Ik maak gebruik van Nova Launcher Prime. Daarin kun je aparte mapjes maken. In de officiële launcher ging dat niet. Inderdaad wel op het homescreen, niet op het appscreen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je kan toch gewoon (op bijna elke Android) 2 apps op elkaar slepen en dan wordt er toch een directory van gemaakt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:46
Op je homescreens wel, maar of dat in de drawer ook kan is afhankelijk van de launcher. Dus, TS, als de launcher van je nieuwe telefoon geen mapjes in de drawer ondersteunt dan zul je een andere uit de play store moeten halen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Incognitum
Ik maak gebruik van Nova Launcher Prime. Daarin kun je aparte mapjes maken. In de officiële launcher ging dat niet. Inderdaad wel op het homescreen, niet op het appscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S13b
Incognitum schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:50:
Nova Launcher Prime is dan een app waarmee ik apps wel op het appscreen kan organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S13b
MAX3400 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:45:
Je kan toch gewoon (op bijna elke Android) 2 apps op elkaar slepen en dan wordt er toch een directory van gemaakt?
Ja maar als ik een app selecteer gaat die direct naar het homescreen..

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar zetten is niet toegestaan.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 09-01-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
Yes. In de instellingen van de app kun je mappen aanmaken. Let op, werkt alleen in Prime. Kost paar euro. Wellicht kunnen gratis Launchers het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom is dit nu een nieuw topic; ik zie dat je in Kolorkie in "[Elephone P9000] Ervaringen & Discussie" het ook vraagt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1