Nibe F2120-16/SMO40/300L / Home Assistant / Peblar EV lader / 8000Wp Enphase
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=grens&lang=nn
grens (de; v(m); meervoud: grenzen)
1
denkbeeldige, scheidende lijn: een staatkundige grens; de grenzen overschrijden (of: te buiten gaan) te ver gaan
Het is niet alleen een grens tussen landen.
grens (de; v(m); meervoud: grenzen)
1
denkbeeldige, scheidende lijn: een staatkundige grens; de grenzen overschrijden (of: te buiten gaan) te ver gaan
Het is niet alleen een grens tussen landen.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Nou ja, bij een landgrens ben je tenminste nog in een ander land 
of Steam nou 13.999.999 of 14.000.001 gebruikers heeft... Een grens is meestal eerst ergens aangegeven. Waarom zou 14.000.000 een grens zijn?
of Steam nou 13.999.999 of 14.000.001 gebruikers heeft... Een grens is meestal eerst ergens aangegeven. Waarom zou 14.000.000 een grens zijn?
Nibe F2120-16/SMO40/300L / Home Assistant / Peblar EV lader / 8000Wp Enphase
Ik snap ook niet echt waarom dit "nieuws" is, vind het niet echt een belangrijk mijlpaal. Als je het daarnaast doet, doe het dan bij 15 miljoen
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik heb er 'aantal' van gemaakt. Grens als denkbeeldige scheidslijn is niet fout, maar termen als grens en mijlpaal verwacht je eerder bij 'ronde' getallen, zoals 10 of 15 miljoen.
nieuws: Steam passeert aantal van 14 miljoen ingelogde gebruikers - update
nieuws: Steam passeert aantal van 14 miljoen ingelogde gebruikers - update
In sommige gevallen is er absoluut een grens die wij niet kennen of mogen weten.wickydude schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:43:
Het is natuurlijk helemaal geen grens.
Ben ik de enige die zich hier aan stoort?
- heeft Steam wel de capaciteit om 14 miljoen mensen in te laten loggen?
- heeft de AMS-IX wel genoeg apparatuur om xx Tbit af te handelen?
- kan SWIFT meer dan 9 miljard transacties per minuut verwerken?
Ben het met je eens; klakkeloos nummers posten zonder relatieve context is soms wat archaisch. Helaas zijn de meeste nummertjes pure "marketing" van het betrokken platform en is er inderdaad geen nieuwe grens/precedent mee gemoeid.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Pagina: 1