Mijn vraag
Voor mijn pc build zoek ik een videokaart. Ik ga hierop voornamelijk met de ontwerpprogramma's van adobe aan de slag en mijn keus is daardoor gevallen op de GeForce GT 730 (leuke prijzen en naar mijn mening goed genoeg voor wat ik wil. De zwaarste game die ik speel is de sims
) .
Waar ik echter totaal niet uitkom, is wat voor geheugen ik daarbij het beste kan zoeken... Zal 2gb genoeg zijn? Of kan ik beter met het oog op de toekomst voor 4gb gaan? En is een ddr3 geheugen goed genoeg, of heeft ddr5 grote meerwaarde?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Is voor mijn specifieke vraag niet belangrijk en wordt pas de volgende stap
waar ik op moet letten om 2 beeldschermen aan te sluiten e.d. kom ik nog wel uit
het gaat me nu vooral om het type en de hoeveelheid geheugen om fatsoenlijk foto's te kunnen bewerken en in de toekomst misschien 3d te renderen. Video editing is helaas niet mijn skill 
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Teveel dus om wijs uit te worden! Prijs en merk maken niet heel veel uit.
Alvast heel erg bedankt iedereen!!
Voor mijn pc build zoek ik een videokaart. Ik ga hierop voornamelijk met de ontwerpprogramma's van adobe aan de slag en mijn keus is daardoor gevallen op de GeForce GT 730 (leuke prijzen en naar mijn mening goed genoeg voor wat ik wil. De zwaarste game die ik speel is de sims
Waar ik echter totaal niet uitkom, is wat voor geheugen ik daarbij het beste kan zoeken... Zal 2gb genoeg zijn? Of kan ik beter met het oog op de toekomst voor 4gb gaan? En is een ddr3 geheugen goed genoeg, of heeft ddr5 grote meerwaarde?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Is voor mijn specifieke vraag niet belangrijk en wordt pas de volgende stap
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Teveel dus om wijs uit te worden! Prijs en merk maken niet heel veel uit.
Alvast heel erg bedankt iedereen!!