Verwijderd

Topicstarter
Al enkele tijd wil het gebeuren dat mijn computer plots uit valt en vervolgens opstart met alle led op rood, ook de processor dan stopt er mee. Wanneer ik de voedingskabel naar de moederbord eruit trek en herstart is alles weer prima. Daarnaast hoef ik die kabel maar zeer lichtjes aan te raken of hij springt al uit. Vandaag na een kleine bios verandering te hebben gedaan (Asus powersave naar Max gezet) weer 3 keer uitvallen.

Is mijn ATX connector kapot of is het de voeding ( ADATA 650W )

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-11 02:50
Lijkt me niet de voeding, maar een mechanisch defect aan ofwel de kabel, ofwel het mobo. Probeer een andere voeding (of dezelfde voeding in een andere pc) en dan weet je het. Ik zou niet weten hoe je er anders achter moet komen.

Verwijderd

Topicstarter
Mhmm ik denk dat het de connector op heb MB nog wel eens kan zijn.
Iemand misschien nog andere suggesties?

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:05
Ik weet niet of je een ander voeding hebt liggen, maar ik zou dat als eerste proberen.

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 14:06
Ik zou ook even kijken of je moederbord in de buurt van je voeding niet ergens sluiting maakt. (Door een stukje draad/ tin of uitstekend deel van je kast)

Natuurlijk in de bios even de spanningen/ voltages controleren. Misschien dat dat iets meer informatie weergeeft over welke spanningsrail faalt.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!