Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn nieuwe PC wil ik gaan gebruiken voor meerdere doeleinden. De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor werk (Financiële dienstverlening), denk hierbij aan budgetteringsprogramma's maar vooral aan Excel. Voor de rest zal de PC gebruikt gaan worden voor educatieve doeleinden en zo nu en dan videobewerking op amateur niveau (GoPro).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor de PC is 500 a 700 EUR, waarbij ik de PC zelf in elkaar zal zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben zelf al even bezig geweest op het internet en ik ben zelf tot de volgende samenstelling gekomen, hierbij dient vermeld te worden dat er 2x een 4GB RAM geheugen geplaatst zal worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn wensen zijn vooral dat de PC goed snel is, in zowel het opstarten als in het gebruik en dat de PC zo stil mogelijk is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Jullie hulp heb ik op 3 punten nodig.
Mijn nieuwe PC wil ik gaan gebruiken voor meerdere doeleinden. De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor werk (Financiële dienstverlening), denk hierbij aan budgetteringsprogramma's maar vooral aan Excel. Voor de rest zal de PC gebruikt gaan worden voor educatieve doeleinden en zo nu en dan videobewerking op amateur niveau (GoPro).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor de PC is 500 a 700 EUR, waarbij ik de PC zelf in elkaar zal zetten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben zelf al even bezig geweest op het internet en ik ben zelf tot de volgende samenstelling gekomen, hierbij dient vermeld te worden dat er 2x een 4GB RAM geheugen geplaatst zal worden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 214,50 | € 214,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-S2H | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16N11S8H/4 | € 31,80 | € 31,80 |
| 1 | Kingston SSDNow KC400 128GB | € 71,- | € 71,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 367,29 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn wensen zijn vooral dat de PC goed snel is, in zowel het opstarten als in het gebruik en dat de PC zo stil mogelijk is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Jullie hulp heb ik op 3 punten nodig.
- Is de huidige samenstelling voldoende? Of dient er voor mij wensen gekozen te worden voor een alternatief? Ik heb wel eens een PC in elkaar gezet, alleen de onderdelen zelf samengesteld is nieuw voor mij. Naar mijn weten zijn wel alle producten compatibel met elkaar.
- De behuizing, omdat ik de PC zo snel en stil mogelijk wil ben ik opzoek nar een goede behuizing.
- De voeding, ik heb op het internet al het nodige gelezen en nu kwam ik op een artikel waar voor een soort gelijke PC een voeding met een vermogen van 750W werd voorgedragen. Volgens mij is dit mijn inziens veel te veel voor een dergelijke ''simpele PC''.