Goedenavond Tweakers,
April 2013 heb ik mijn eerste PC samengesteld en gebouwd, deze heeft tot op heden een keurige prestatie geleverd en mij nooit laten staan. Ik ben nog maar weinig games tegengekomen die niet lekker wilde draaien tot vandaag.
Planet Coaster wil niet lekker draaien en ik denk dat een PC upgrade mij verder kan helpen.
Ik wil weten of een upgrade in geheugen en videokaart voldoende is om nog een jaartje of 2 door te gaan.
Ik wil graag weten
of een GTX1060 of een AMD 480x voldoende is of dat ik mijn hele setup moet gaan upgraden
Wat is je budget?
De prijs van een 480x of GTX1060 + 2 extra reepjes geheugen is waar ik rekening mee hou.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Destijds voor AMD gekozen omdat dit volgens GoT beter samenwerkede met mobo/processor
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik hoor graag van jullie
April 2013 heb ik mijn eerste PC samengesteld en gebouwd, deze heeft tot op heden een keurige prestatie geleverd en mij nooit laten staan. Ik ben nog maar weinig games tegengekomen die niet lekker wilde draaien tot vandaag.
Planet Coaster wil niet lekker draaien en ik denk dat een PC upgrade mij verder kan helpen.
Ik wil weten of een upgrade in geheugen en videokaart voldoende is om nog een jaartje of 2 door te gaan.
Ik wil graag weten
of een GTX1060 of een AMD 480x voldoende is of dat ik mijn hele setup moet gaan upgraden
Wat is je budget?
De prijs van een 480x of GTX1060 + 2 extra reepjes geheugen is waar ik rekening mee hou.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Destijds voor AMD gekozen omdat dit volgens GoT beter samenwerkede met mobo/processor
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire HD 7870 XT Boost 2GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | XFX Pro 550W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 series SSD 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 155,- | |
Ik hoor graag van jullie
[ Voor 28% gewijzigd door DateTime.Now op 08-01-2017 22:25 ]