Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel het al zegt wil ik graag games spelen vanuit de bank met een controller. Denk hierbij aan titels als Assassin's Creed, Dishonored 2 en alle andere nieuwe games. Shooters speel ik wel gewoon met een k&m. Dit allemaal op een resolutie van 4K en 1080p op hoge settings. Ik zou BF1 wel graag op hoge framerate willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4k tv, Asus monitor, Windows 10 licentie, controller en een muis. Ik heb als tijdelijke vervanging voor de SSD een 850 EVO.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen, alles gaat toch waarschijnlijk een dichte kast in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Het energieverbruik wil ik niet hoog houden, alhoewel ik uiteindelijk wil overklokken.
- Lage geluidsproductie is niet echt een must, dus als er een betere koeler is dan hoor ik het graag.
- Een Optane M.2 SSD in de toekomst (als het het waard is)
Ga je overklokken?
Yes
Wat verwacht je van ons?[i]
- Is het systeem ready to go, of denken jullie dat er nog andere betere componenten zijn?
- Zou ik beter gewoon de Samsung 850EVO houden en dat geld ergens anders stoppen?
Bedankt alvast
Dit is wat ik tot nu toe heb samengesteld:
Zoals de titel het al zegt wil ik graag games spelen vanuit de bank met een controller. Denk hierbij aan titels als Assassin's Creed, Dishonored 2 en alle andere nieuwe games. Shooters speel ik wel gewoon met een k&m. Dit allemaal op een resolutie van 4K en 1080p op hoge settings. Ik zou BF1 wel graag op hoge framerate willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4k tv, Asus monitor, Windows 10 licentie, controller en een muis. Ik heb als tijdelijke vervanging voor de SSD een 850 EVO.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen, alles gaat toch waarschijnlijk een dichte kast in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Het energieverbruik wil ik niet hoog houden, alhoewel ik uiteindelijk wil overklokken.
- Lage geluidsproductie is niet echt een must, dus als er een betere koeler is dan hoor ik het graag.
- Een Optane M.2 SSD in de toekomst (als het het waard is)
Ga je overklokken?
Yes
Wat verwacht je van ons?[i]
- Is het systeem ready to go, of denken jullie dat er nog andere betere componenten zijn?
- Zou ik beter gewoon de Samsung 850EVO houden en dat geld ergens anders stoppen?
Bedankt alvast
Dit is wat ik tot nu toe heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 269,95 | € 269,95 |
| 1 | Asus ROG Strix Z270F Gaming | € 195,95 | € 195,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | CM Storm QuickFire TK (Brown switch) | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 108,95 | € 108,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |