Toon posts:

met welk prog een videoclip maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik zou willen weten met welk programma ik MAKKELIJK een videoclip in mekaar kan zetten?
ik wil van bestaande clips stukjes uitknippen, weer aan mekaar plakken,en finally een ander muziekje dr onder doen.als het goed is dan heb ik een nieuwe videoclip.
wie weet daarvoor een vrij makkelijk te gebruiken programma? alvast thanks.

Verwijderd

MAGIX Music Maker, en dan nog het liefst met de ingebouwde clips :9

Nee, er zijn zat videobewerkingsprogramma's waarmee je kunt knippen en plakken.

Ik heb zelf een Radeon ViVo, maar daar heb ik het meest ideale programma nog niet voor gevonden.

Je moet gewoon wat programma's uitproberen

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb ulead mediastudio..vind ik echt te moeilijk..videomach is helemaal een stomprogramma,en ik las iets van virtualdub,die ben ik nu aan het uitproberen,maar dat gaat ook niet echt easy..als je namen voor me hebt van bepaalde programmas zou ik datzeer op prijs stellen.

Verwijderd

Adobe Premiere

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Met Adobe Premiere ben ik laatst bezig geweest om een breakdance-videoclip te maken van beeldmateriaal van onze training.

Het kost je even wat werk om de interface te snappen, maar daarna is het een eitje. Hou gewoon de help bij de hand.

En het is echt beter dan magix, die ik voor een ander filmpje heb gebruikt. Adobe kan veel meer (veel transitie effecten) maar je moet het dus wel even onder de knie krijgen....

Verwijderd

Topicstarter
ik ben hem aan het downloaden..ik hoop maar dat het werkt,dus ik kan ook een ander muziekje dr bij zetten?

Verwijderd

Adobe Premiere is echt een makkelijk programma.

Je werkt met meerdere video en audiotracks.
Dus ja, je kan er een ander geluid onder zetten.
Met de Help erbij moet het je lukken.

Verwijderd

Topicstarter
oke thanks ,ik ben overtuigd.na mn werk zal ik het proberen.klinkt goed.:p

Verwijderd

Ik wilde ook al een videoclip gaan maken. Maar ik vind Adobe Premiere toch bestwel pittig. En dat renderen duurt altijd zolang.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:36
Windows movie maker >:)
Pagina: 1