Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
vorig jaar kwam in de VS de update voor de htc10 naar Android 7 uit maar sindsdien is het een beetje still rond dat onderwerp. Hebben jullie informatie ideeën of bronnen hierover?
Ik zelf heb een simlockvrije telefoon bij een kon abonnement.

Ik heb al bij HTC en KPN gevraagd naar wanneer zij de update verwachten en zij wijzen naar elkaar of zeggen het niet te weten.

Vandaag 14 januari kwam naarbuiten dat HTC de update nu echt stop heeft gezet ivm. Bugs maar verder laat HTC Duitsland niet veel los.

[ Voor 35% gewijzigd door Brandtair op 15-01-2017 00:08 ]

Beste antwoord (via Brandtair op 19-01-2017 21:05)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zoals van de week ook op de frontpage stond, komt de update er binnen twee weken aan: nieuws: HTC 10 en One M9 krijgen update naar Android Nougat binnen twee weken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:36
volgens Androidplanet zijn ze afgelopen november begonnen, voordat Nederland aan de beurt is kan even duren natuurlijk

https://www.androidplanet...tc-10-android-7-0-update/

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 09-01-2017 10:40 . Reden: Google link verwijderd ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Dit soort vragen zijn eenvoudig op te zoeken op het internet. Hier gaat dus een slotje op.

Graag in het vervolg eerst wat eigen inzet tonen, voordat je een topic opent.

Topic is weer open in overleg met de TS.

[ Voor 41% gewijzigd door rens-br op 10-01-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
rens-br schreef op maandag 9 januari 2017 @ 10:40:
[mbr]Dit soort vragen zijn eenvoudig op te zoeken op het internet. Hier gaat dus een slotje op.

Graag in het vervolg eerst wat eigen inzet tonen, voordat je een topic opent.[/]
Ik heb weken gezocht naar het antwoord hierop, ik heb bij zowel HTC als KPN gevraagd wanneer het in Nederland te verwachten is. Van hun heb ik toen als antwoord ontvangen dat ik bij de ander moest zijn voor een antwoord.

Ik kan wel vinden hoe het voor de VS zit en dat T-mobile klanten ergens op de wereld hun update ontvangen hebben.

Als u een bron hebt waarin duidelijk staat wanneer de Nederlandse klanten Android 7 voor hun HTC 10 kunnen verwachten dan zie ik dat graag van u.

Anders zie ik juist een goede rede voor een discussie hierover zodat mensen hun informatie/bronnen kunnen uitwisselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 23:40

dnzm

Knorrig

Als we afgaan op LlabTooFeR wordt dat over een paar weken: https://twitter.com/LlabTooFeR/status/820248564551000064 . Eigenlijk had het al zover moeten zijn, maar HTC plukt er nog wat last-minute bugs uit.

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Zoals van de week ook op de frontpage stond, komt de update er binnen twee weken aan: nieuws: HTC 10 en One M9 krijgen update naar Android Nougat binnen twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
De uitrol is weer stop gezet tot zeker februari ivm nieuwe bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Volgens Androidauthority en Androidworld komt de HTC 10 inmiddels ook in aanmerking voor de upgrade naar Android Oreo. (Android 8).

De eerste uitrol is volgens zeggen gestart in andere werelddelen. Het is niet te voorspellen wanneer Europa aan de beurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
Ja ik ben echt benieuwd. Hoop dat i wat energie zuiniger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@ucsdcom dit topic gaat over Nougat, daarnaast kunnen dit soort opmerkingen prima in: [HTC 10] Ervaringen en Discussie.

Als laatste is het niet toegestaan om oude topics te kicken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.