30cm ledstrip voor onder de randen bij het moederbord.

Pagina: 1
Acties:

• VAULT-TEC
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09-2025

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Topicstarter
Ik zoek een 60(*) CM ledstrip voor onder mijn mini itx Gigabyte B150N Phoenix (omringt met oranje led lichtjes) zonder PCI bracket(?)
ik wil deze namelijk wel op mijn behuizing plakken (uiteraard niet op het moederbord, maar wel dat die een soort glow geeft) mijn moederbord geeft namelijk oranje led, en die word gewoon omringt. de ledjes kunnen pulserend, op de maat van muziek of alles wat geluid maakt (leuk spul kan ik je vertellen!) gewoon aan zonder te pulseren of iets dergelijks of natuurlijk gewoon uit. nu wil ik onder dat stukje op de behuizing een wit ledstripje die gewoon voor altijd aanblijft monteren/plakken, en deze ook gewoon op de voeding aan kan sluiten, en zonder PCI aangezien mijn kast geen plaats meer heeft voor een PCI aansluiting.

Wat is je budget?
ik denk dat ik met 20 redelijk ver kom, 30 max

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde merken, al kwam ik wel bij een Bitfenix Alchemy 30cm white led strip, alleen geen idee of ik dit in de hoekjes met een mooi 90 graden hoekje kan verwerken? Ik heb zelf ook 2x witte led fans van NZXT, alleen hebben die ledstrips wel een PCI bracket. geen idee of ze ook zonder hebben?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bitfenix Prodigy White (mini ITX)
Gigabyte B150N Phoenix WIFI
Intel i5 6500 3.2Ghz
Crucial 16GB DDR4 2133MHz
Corsair VS450W
NZXT FZ Led 140MM en 200MM

(*) ik dacht dat 30cm wel genoeg was, maar ik zou toch rond de 50cm zitten wil ik het helemaal rondom doen..

[ Voor 3% gewijzigd door VAULT-TEC op 11-01-2017 00:55 ]

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Topicstarter
iemand? ^^

• nikita.
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-01 18:59
Ik heb 3 van deze in mijn pc, werkt top.
http://www.ebay.com/itm/F...m:mwdhCrDH3Rm7--JN5j-2vHw

[ Voor 29% gewijzigd door nikita. op 11-01-2017 00:38 ]

• Dr.Jake
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2020

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Topicstarter
de NZXT valt dan weer net buiten het budget. & hoeveel cm zijn die ledjes in jouw pc nikita?

• nikita.
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-01 18:59
Ledstrips zijn 30 cm. Ik zou er gewoon een paar bestellen en kijken, 2 euro per stuk is nou niet bepaald duur :p

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Topicstarter
Nee precies haha. En die kan je ook gewoon aansluiten op je voeding met een molex kabel o.i.d?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-02 13:32

MsG

Forumzwerver

Stimela schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:40:
Nee precies haha. En die kan je ook gewoon aansluiten op je voeding met een molex kabel o.i.d?
100% brand new and high quality
LED light is built in a clear silicon pod that is flexible, heat resistant and waterproof
It can be mounted on the back or either side surfaces. It is very bright and cool
This PC Kit comes with a LED Strip and connector to connect it to your PC case
Simply plug connector into your PC power supply and the other end into the LED strip
Flexible ribbon for curving around bends
Suitable for exterior and interior usage
Maintenance free, easy installation
Long life span 50,000+ hours
Input volts:DC 12V
Led Type:5050 18-SMD LED
Total length:about 60cm
Light Color:Red/Blue/Green/Yellow/White/Warm white/Purple
Quantity:1PC
Staat gewoon in de link :-). Bedenk wel dat dit "domme" leds zijn.Dus ze zullen ook echt alleen die kleur weergeven. Wil je er ooit meer mee, of wil je ze intelligent kunnen aansturen op individuele basis, dan heb je bijvoorbeeld een WS2811 nodig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Topicstarter
Dat dan weer niet.. ik wil dat ze gewoon voor altijd wit blijven en aangaan als mn pc aangaat en uitgaat als mn pc weer uitgaat! Hardstikke bedankt! :) zal ook eens kijken of ze 60cm hebben, hopelijk kan ik die ledjes ook een stukje afknippen want ik heb eigenlijk 50cm nodig blijkbaar..
Pagina: 1