PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Niemand met een beetje inside info?
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Nope, niet meer of minder dan jij op Google kunt vinden...Operations schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 02:23:
Niemand met een beetje inside info?
Mijn advies: koop wat je nodig hebt.
Is er nu geen noodzaak? Dan is afwachten wellicht slim. Wil je nu een tablet? Ga lekker voor de s2.
Ja, de s3 zal iets sneller zijn en de s2 zal wellicht iets in waarde dalen maar zoals je zelf al opmerkt blijf je dit toch houden. Is het niet volgende week, is het wel volgende maand.
Ergo, zolang de s2 aan al jouw eisen voldoet, schaf hem aan en ga er lekker mee aan de slag.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Samsung Galaxy Tab S3 Release Date UK & US – When will the new Galaxy Tab S3 come out?Operations schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:03:
Ik wil graag een samsung tablet kopen, en uiteraard snap ik dat alles wat je koopt direct oud is en dat je dan altijd wel kan blijven wachten etc.
Maar de S3 Pro komt Q1 op de markt, is er toevallig iemand die weet of dit bijvoorbeeld in week 3 is of pas in week 10?
Probeer te voorkomen dat ik nu een S2 Pro koop en over 3 dagen een S3 Pro had kunnen kopen.
Iemand die hier iets nuttigs over kan zeggen?
Samsung’s Galaxy Tab S devices always arrive a few months after a given year’s Galaxy S smartphone launch:
Samsung Galaxy Tab S2 release date – July 20, 2015 (via press release)
Samsung Galaxy Tab S release date – June 12, 2014 (via press event)
http://trustedreviews.com...-2016#cEFC4IBEPMkZzyyx.99
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Ten eerste valt dit niet te voorkomen. Als het niet Samsung is, is het wel Huawei dat morgen met een nieuw modelletje op de proppen komt.Operations schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:03:
Probeer te voorkomen dat ik nu een S2 Pro koop en over 3 dagen een S3 Pro had kunnen kopen.
Daarnaast (hier drijft mijn innerlijke econoom/marketeer even naar boven) weet ik niet beter dan dat aankopen worden gedaan om in een behoefte te voorzien.
Zolang de s2 voldoet aan jouw wensen, waarom dan überhaupt druk maken over een eventueel nieuwer model?
Hardwarefabrikanten innoveren zo snel mogelijk zodat ze (naïeve) consumenten kunnen verleiden tot aankoop. Software/app fabrikanten willen daarentegen een zo'n groot mogelijk bereik. Zij zullen dus niet zo snel limieten opzoeken omdat zij hiermee 90% van de consumenten met oudere hardware zouden buitensluiten.
Ergo... Wil je de s2 aanschaffen voor specifieke toepassingen, zullen deze over 2 a 3 jaar ook nog wel draaien. Veel verder moet je niet willen kijken/anticiperen. Tenzij jij 3 jaar geleden kon voorzien dat Samsung VR brillen zou leveren bij zijn nieuwste telefoons.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren