Mijn vraag
Ik wil een nieuwe tv kopen, maar dan ook gelijk alles qua beeld zo optimaal mogelijk aansluiten. Het liefst via hdmi. En het liefst dat ik alles op een goede kwalitatieve manier kan bekijken via tv en beamer.
Dit is mijn situatie thuis:
Beamer met 2 hdmi-aansluitingen (Optoma hd161x)
(nieuwe) tv met min. 3 hdmi-aansluitingen (merk/tv nog niet duidelijk)
ps4 met 1x hdmi
horizon box ziggo met 1x hdmi en scart
Mediaboxje Eminent Eminent EM7071 met 1x hdmi en component video
Pioneer receiver die eventueel van 1 hdmi-bron beeld/geluid kan doorgeven aan 2 apparaten (Pioneer VSX-519v)
Momenteel heb ik alles zo aangesloten:
beamer met 2x hdmi: direct verbonden met ps4 en hdmi via switcher met horizon box en mediaplayer
Tv: via scart met horizon box en via component video met mediaplayer. Ps4 momenteel niet aangesloten op tv. Zou ik wel graag wel willen.
...
Idee
Hoogstwaarschijnlijk dien ik te gaan werken met (hoogwaardige) hdmi switches en/of splitters. Wie kan mij een goed advies geven?
Alvast bedankt!
...
Ik wil een nieuwe tv kopen, maar dan ook gelijk alles qua beeld zo optimaal mogelijk aansluiten. Het liefst via hdmi. En het liefst dat ik alles op een goede kwalitatieve manier kan bekijken via tv en beamer.
Dit is mijn situatie thuis:
Beamer met 2 hdmi-aansluitingen (Optoma hd161x)
(nieuwe) tv met min. 3 hdmi-aansluitingen (merk/tv nog niet duidelijk)
ps4 met 1x hdmi
horizon box ziggo met 1x hdmi en scart
Mediaboxje Eminent Eminent EM7071 met 1x hdmi en component video
Pioneer receiver die eventueel van 1 hdmi-bron beeld/geluid kan doorgeven aan 2 apparaten (Pioneer VSX-519v)
Momenteel heb ik alles zo aangesloten:
beamer met 2x hdmi: direct verbonden met ps4 en hdmi via switcher met horizon box en mediaplayer
Tv: via scart met horizon box en via component video met mediaplayer. Ps4 momenteel niet aangesloten op tv. Zou ik wel graag wel willen.
...
Idee
Hoogstwaarschijnlijk dien ik te gaan werken met (hoogwaardige) hdmi switches en/of splitters. Wie kan mij een goed advies geven?
Alvast bedankt!
...
[ Voor 3% gewijzigd door orko82 op 08-01-2017 14:41 ]