Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp Nodig Met Een Gaming PC dat ook video's kan bewerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers ik had laatst ook al een pc gekocht met hulp met een tweaker (die was rood zwart) maar nu wil ik ook nog een witte dus heb ik een beetje hulp nodig alvast bedankt voor de moeite
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen en Videobewerken

Wat mag het systeem gaan kosten?
max 1.500 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart 1 cpu 1 hdd 1 ssd behuizing 1 voeding

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
sta voor alles open

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
medi-tower 500/450 wat gebruik weinig geluid

Ga je overklokken?
standaard instellingen is goed

Wat verwacht je van ons?
wensen graag voldoen en wil mn behuizing graag aanpassen met led snelste en beste graag

wat ik al heb verzameld
Western digital Blue - 1TB (hdd)

Whitenergy 05753 (voeding)

MSI B150M Mortar Arctic (moederbord)

NZXT S340 Elite - Mat Wit (behuizing)

MSI GeForce GTX 1060 - Armor OCV1 - 6GB GDDR5 (videokaart)

Crucial Ballistix Sport LT - DDR4-2400 - 16GB (ram)

Intel Core i7-7700K - Boxed (cpu)

Crucial MX300 - 525GB (ssd)

Asus Cerberus Arctic (Toetsenbord)

A4Tech V7 Bloody (muis en ga ik witte paintjob geven)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2017 13:21 ]

Verwijderd

Als de cpu niet overgeklokt gaat worden is een k cpu zonde van het geld. Er is nauwelijks snelheidsverschil met een pricewatch: Intel Core i7-7700 Boxed waarmee overklokken niet mogelijk is.

Moederbord zou je naar een nieuwe generatie kunnen. pricewatch unsorted: Moederbord Intel MSI B250 KRAIT GAMING Is meteen een ATX bord wat wel zo netjes staat in een gesloten behuizing.

Kaby Lake en B250 ondersteunen 2400 MHz ram. Geen verkeerde keuze dus. Misschien een wit setje? pricewatch: Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSC

De Whitenergy 05753 moet je niet nemen. Na wat gegoogled te hebben lijkt het mij een slechte voeding. Advies is hier een pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M

Voor gamen zou ik liever een GTX 480 hebben. heeft door driverupdates de afgelopen maanden de achterstand op de GTX 1060 ingelopen en de verwachting is dat de RX 480 door verdere optimalisaties op de 1060 uit gaat lopen pricewatch: Asus DUAL-RX480-O8G

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12:55
Knuffelbeertjes, als je nou even een wenslijstje van je boeltje maakt, dan kun je daaronder op genereer RML drukken. De website geeft je dan een stuk tekst waar je waarschijnlijk de ballen van snapt. Als je dat stukje tekst nou even kopieert en in een reactie plakt, dan verschijnt je wenslijstje hier in de thread. Is voor ons wat makkelijker