Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Doe je vinger op het koelblok:
Blijft je vinger plakken. veel te heet.
Je krijgt blaren: te heet
Je kan je vinger er gewoon ophouden zonder pijn: temp is goed
en hier heb ik dus een hekel aan... mensen die totaal niet willen helpen of weet ik veel wat....Op maandag 02 juli 2001 10:25 schreef InterCC het volgende:
Doe je vinger op het koelblok:
gatverdamme... waar slaat dat nou op man!
het is een zeer nuttig advies, zo heb ik het ook gedaan met me p2 233 zonder tempsensorOp maandag 02 juli 2001 10:28 schreef TeeDee het volgende:
[..]
en hier heb ik dus een hekel aan... mensen die totaal niet willen helpen of weet ik veel wat....
gatverdamme... waar slaat dat nou op man!
sure .....
gooi deze topic maar weer dicht... want hier komen toch nutteloze reacties
Verwijderd
nou effe serieus dan ...je kunt temp meters kopen voor pc,s. kost een slot en kunt er ??4 fans aan hangen en gaat piepen als te heet (of zo iets)
zo doe je dat gewoon, punt uit.
Als ie te warm is merk je dat toch wel, want dan loopt ie vast!
Als je een vraag stelt ben je blijkbaar te dom/lui om zelf iets te verzinnen en als je dan een oplossing krijgt ga je doen alsof die belachelijk is
Als je een vraag stelt ben je blijkbaar te dom/lui om zelf iets te verzinnen en als je dan een oplossing krijgt ga je doen alsof die belachelijk is
Verwijderd
naaa het had ook anders gekunt het is een oplossing maar dat doe jij toch ook niet om de 5 min met je pc, en zegt ooo ik zet hem uit hoor anders loopt hij vastOp maandag 02 juli 2001 10:33 schreef GKLQuake het volgende:
zo doe je dat gewoon, punt uit.
als je zonodig moeilijk moet doen pak je gewoon een temperatuur meter en plak je die sensor op je koelblok, dan toch ff checken met je vinger of de temp een beetje in de buurt ligt en dan kan je je temp aflezenOp maandag 02 juli 2001 10:31 schreef TeeDee het volgende:
sure .....
ik doe niet moeilijk... maar je gaat toch niet constant bijvoorbeeld je vinger op je proc leggen?
en ik ben niet te lui/dom om dit zelf uit te zoeken... ik wist dit dus gewoon niet... dat heeft niks met te lui/dom te maken.
maar dank voor de reply's
en ik ben niet te lui/dom om dit zelf uit te zoeken... ik wist dit dus gewoon niet... dat heeft niks met te lui/dom te maken.
Verwijderd
dat zei ik toch net???Op maandag 02 juli 2001 11:02 schreef TeeDee het volgende:
ik doe niet moeilijk... maar je gaat toch niet constant bijvoorbeeld je vinger op je proc leggen?
dat klopt, maar wie zei dat dat moest? Het enige dat je hoeft te weten is of de processor warm dan wel te warm is.ik doe niet moeilijk... maar je gaat toch niet constant bijvoorbeeld je vinger op je proc leggen?
wordt ie dan na verloop van tijd nog warmer?
zoiets loopt toch op?
zoiets loopt toch op?
Wat valt er nou aan een P200@33 te coolen? Die dingen worden niet eens echt warm.
Ja, maar dat houdt ook wel s op. Wat je kunt doen is op een warme dag na een uurtje te computeren nog s te checken hoe warm ie is, dan heb je wel een idee of t goed of fout zit.Op maandag 02 juli 2001 11:10 schreef TeeDee het volgende:
wordt ie dan na verloop van tijd nog warmer?
zoiets loopt toch op?
vinger erop leggen?
bijvoorbeeldOp maandag 02 juli 2001 11:19 schreef TeeDee het volgende:
vinger erop leggen?
en je hoeft niet constant je vinger erop te leggen, maar gewoon ff in het begin en ff tussendoor als je toch niets doet
Verwijderd
Sjonge jonge hij heeft wel gelijk hoor dit is echt een goeie manier!
En dan nog kwaad worden ook

Maar ok, download koetje om hem te laten stressen, en dan als ie stressed is ff je vinger op de heatsink leggen en voelen hoe warm ie is..
En dan nog kwaad worden ook
Maar ok, download koetje om hem te laten stressen, en dan als ie stressed is ff je vinger op de heatsink leggen en voelen hoe warm ie is..
Pagina: 1