[PW] Toevoegen H270, Q270, Q250 en B250 moederborden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Op dit moment staan alleen de Z270-moederborden in de Pricewatch. Zouden de moederborden met een H270, Q270, Q250 en B250 chipset ook toegevoegd kunnen worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Balance schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:51:
Op dit moment staan alleen de Z270-moederborden in de Pricewatch. Zouden de moederborden met een H270, Q270, Q250 en B250 chipset ook toegevoegd kunnen worden?
Ja, die gaan toegevoegd worden, maar in principe komen die met de normale stroom mee. Het zijn er teveel om alles te gaan toevoegen, per moederbord-fabrikant heb je al gauw 30-40 variaties, zelfs al zouden we 5 populairste merken pakken, praat je over 150-200 moederborden. Op verzoek van shops en/of fabrikanten voegen wij dan weer wel moederborden toe buiten de 'normale stroom', maar als dat te veel wordt, moeten die verzoeken ook wachten.

Ik ga straks een inventarisatie maken van moederborden op basis van deze chipsets (hoewel ik waarschijnlijk de Q-series over zal slaan, aangezien deze in het zakelijke segment vallen) en in de loop van de week in ieder geval een groot deel proberen toe te voegen. Deze planning kan nog veranderen als er andere zaken tussendoor komen.

We hebben er al een paar verwerkt en er staan er al een paar in onze wachtrij en daar zijn wij blij mee, want dat scheelt ons tijd. Als er een (of meerdere) moederbord(en) is die je echt graag in de Pricewatch terugziet, maak deze dan aan via https://tweakers.net/pricewatch/addproduct/, vul (zo veel mogelijk) specs in en wij zullen 'm in principe toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Het is wel vreemd dat er nu 28 Z270-moederborden in staan en geen enkele H270, terwijl ze tegelijk zijn uitgekomen. Zijn de Z270-borden dan allemaal met de hand toegevoegd of is er iets anders aan de hand?

Als ik een moederbord wil toevoegen kan ik de H270-chipset ook niet selecteren, hij staat niet in de lijst (B250 eerst ook niet, ondertussen wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Balance schreef op maandag 9 januari 2017 @ 13:28:
[...]

Het is wel vreemd dat er nu 28 Z270-moederborden in staan en geen enkele H270, terwijl ze tegelijk zijn uitgekomen. Zijn de Z270-borden dan allemaal met de hand toegevoegd of is er iets anders aan de hand?

Als ik een moederbord wil toevoegen kan ik de H270-chipset ook niet selecteren, hij staat niet in de lijst (B250 eerst ook niet, ondertussen wel).
Grotendeels wel ja. Vorige week, nog voor de officiele release, kregen we de vraag van Asus om hun Z270 lijn toe te voegen, wat ook gebeurd is. Daarnaast zijn er een paar moederborden aangemaakt nav de Kaby Lake review en tussendoor zijn er via (gebruiker)submits ook nog een paar bijgekomen.

Daar zaten ook een paar B250 moederborden tussen, tot nu toe hebben we nog geen verzoeken gehad voor de H270 chipset, dus die is ook nog niet aangemaakt in die lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Moest ik zoals vorige twee jaar veel tijd hebben, had ik ze al allemaal toegevoegd :+
Nu zal het bij 0 blijven.

[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 11-01-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

SmokingCrop schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:30:
Moest ik zoals vorige twee jaar veel tijd hebben, had ik ze al allemaal toegevoegd :+
Nu zal het bij 0 blijven.
Ik mistte je al :+

Inmiddels zijn een groot deel van de Z270 moederborden toegevoegd, van de populairste merken moeten alleen Biostar en Gigabyte nog worden nagelopen, hoewel een groot deel (misschien wel alles) al is toegevoegd via gebruikersubmits. De H270 en B250 moederborden zijn ook al deels toegevoegd, de rest laat ik via de normale wegen lopen (submits, Icecat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Jij ook nog even een quote-je voor de notificatie, vanwege bovenstaande update.
Pagina: 1