Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig om te kijken of deze pc foutloos bf1 draait

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers vorig jaar had ik ook al gevraagt om een goede pc samen te stellen met rood zwart maar ik wil een tweede gaming pc met rood en wit en ik heb al wat verzameld maar ik weet niet of het goed is dus heb ik een beetje hulp nodig of het een goede gaming pc is
Hier het lijstje

Western digital Blue - 1TB (hdd)

Whitenergy 05753 (voeding)

MSI B150M Mortar Arctic (moederbord)

NZXT S340 Elite - Mat Wit (behuizing)

MSI GeForce GTX 1060 - Armor OCV1 - 6GB GDDR5 (videokaart)

Crucial Ballistix Sport LT - DDR4-2400 - 16GB (ram)

Intel Core i7-7700K - Boxed (cpu)

Crucial MX300 - 525GB (ssd)

Asus Cerberus Arctic (Toetsenbord)

A4Tech V7 Bloody (muis en ga ik witte paintjob geven)

Dit is het lijstje als er iets fout is ofzo graag ff verbeteren en wil hem voor battlefield 1 gaan gebruiken alvast bedankt (knuffelbeertjes) max prijs € 1.500

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Zet dan ook je build in een goed leesbare tabel met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt.

Succes!

Dit topic is gesloten.