Verwijderd

Topicstarter
Het is zover, de treinreizen zullen nooit meer hetzelfde zijn. Nu is het nog de vraag, hoe neem ik al mijn geheugenkaartjes mee, want anders kan ik mijn DivXjes niet op mijn PocketPC kijken. Maar, dat is een hardware probleem, want de software is er eindelijk!

http://www.projectmayo.com/projects/subproject.php?projectID=6&subprojectID=11

Voor de complete review...

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand deze verplaatsen naar Gatget Talk? Verkeerde forum gepost...

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
moved naar gadget forum :)

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 10:16 schreef BlaxLash het volgende:
Het is zover, de treinreizen zullen nooit meer hetzelfde zijn. Nu is het nog de vraag, hoe neem ik al mijn geheugenkaartjes mee, want anders kan ik mijn DivXjes niet op mijn PocketPC kijken. Maar, dat is een hardware probleem, want de software is er eindelijk!

http://www.projectmayo.com/projects/subproject.php?projectID=6&subprojectID=11

Voor de complete review...
Mjah.. wil niet lullig doen, maar dit is al heel lang bekend.

Als je een 1GB IBM Microdrive hebt kan je makkelijk een DivX film kwijt :). Er zijn overigens ook 2GB PC Kaarten (Toshiba) te koop. En er komen ook 5GB en 10GB PC Kaartjes aan. Ruimte genoeg dus binnenkort :). Ik heb het op m'n eigen PDA getest en de kwaliteit is zeer goed van een DivX film op pocketpc.

Verwijderd

Sorry maar ik zie hier het nut niet van in, volgens mij is het niet echt comfortabel om op je pocketpc een film te kijken. Of ligt dat aan mij?

• Thefirstikke
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 16:51 schreef Spokkie het volgende:
Sorry maar ik zie hier het nut niet van in, volgens mij is het niet echt comfortabel om op je pocketpc een film te kijken. Of ligt dat aan mij?
Daar is het een gadget voor! :)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan neem ik liever een laptop mee in de trein :)

• Thefirstikke
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 18:17 schreef fox666mulder het volgende:
maar die zijn zo groot en lomp (en (meestal) een stuk duurder)! :)

Verwijderd

Is onzin... Natuurlijk is het op mijn laptop mooier. Maar als je de DivX in landscape mode (dus 90 graden draaien zodat het beeld breed word) kijkt is het echt goed te bekijken. Je hebt gewoon een film in je zak zitten enzo.. wel leuk voor in het vliegtuig als je ff geen zin hebt in een spelletje :)

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:55

OMX2000

By any means necessary...

Op maandag 02 juli 2001 19:52 schreef cyberjoy het volgende:
Is onzin... Natuurlijk is het op mijn laptop mooier. Maar als je de DivX in landscape mode (dus 90 graden draaien zodat het beeld breed word) kijkt is het echt goed te bekijken. Je hebt gewoon een film in je zak zitten enzo.. wel leuk voor in het vliegtuig als je ff geen zin hebt in een spelletje :)
Ik denk niet dat jij in het vliegtuig een filmpje mag kijken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 07:29 schreef OMX2000 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij in het vliegtuig een filmpje mag kijken.
?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 18:17 schreef fox666mulder het volgende:
Maar een laptop houd het geen acht uur uit!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 09:06 schreef BlaxLash het volgende:

[..]

Maar een laptop houd het geen acht uur uit!
Ken jij een film van 8 uur dan? ;)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Cleopatra? *D

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04-2025
Op dinsdag 03 juli 2001 08:04 schreef cyberjoy het volgende:

[..]

?
Op het vliegtuig mag je vaak (bij start/landing is dat altijd zo, dat zijn FAA/JAA regels) geen elektronische apparaten gebruiken tijdens de vlucht.

Mobiele telefoons werken overigens gewoon niet in een vliegtuig. Je beweegt zo hard dat je iedere paar seconden in een nieuwe cell zit, en daarvan raakt het netwerk confused ;)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op dinsdag 03 juli 2001 12:26 schreef Jasper Janssen het volgende:

[..]

Op het vliegtuig mag je vaak (bij start/landing is dat altijd zo, dat zijn FAA/JAA regels) geen elektronische apparaten gebruiken tijdens de vlucht.

Mobiele telefoons werken overigens gewoon niet in een vliegtuig. Je beweegt zo hard dat je iedere paar seconden in een nieuwe cell zit, en daarvan raakt het netwerk confused ;)
Volgens mij heb je sowieso geen bereik op zo'n hoogte :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04-2025
dat valt op zich wel mee.. zo'n vliegtuig vliegt op zeg 3-5000 meter oid.. zelfs een GSM1800 cell is gewoon groter dan dat in omtrek, mits je niet met allemaal gebouwen ertussendoor zit.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 12:26 schreef Jasper Janssen het volgende:

[..]

Ik gebruik zo vaak mijn laptop in het vliegtuig. GSM inderdaad niet nee.. maar een laptop wel. Ook een PDA mag je gewoon gebruiken (b.v. om divx af te spelen :)). Natuurlijk niet tijdens landen/opstijgen.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:07

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dinsdag 03 juli 2001 12:48 schreef Jasper Janssen het volgende:
dat valt op zich wel mee.. zo'n vliegtuig vliegt op zeg 3-5000 meter oid.. zelfs een GSM1800 cell is gewoon groter dan dat in omtrek, mits je niet met allemaal gebouwen ertussendoor zit.
Straalvliegtuigen zitten tussen 28.000 en 36.000 voet -> 9 tot bijna 12 kilometer

Dan heb je echt geen bereik meer hoor :)

Ontopic: tegen de tijd dat de microdrives een beetje betaalbaar zijn is m'n PDA zwaar verouderd. On the other hand...zo'n DivX voor PocketPC is zwaar downscaled. Halve resolutie en een framerate van 12 ofzo. Het voorbeeldfilmpje op die site is 73 seconden en nog geen 2 Mb groot. Een film van 2 uur is dan bijna 200 Mb...256 Mb compactflashkaartje kost bijna 600 gulden. Hmmz..nog maar even wachten dus :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Zelf heb ik laatst die software geinstalleerd, maar hij geeft een foutmelding bij het opstarten van een filmpje:
- Wave open error: 32

Heb die 2 dll's geinstalleerd (op mijn PDA gezet) maar hij wil nogsteeds niet werken

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Je moet wel de goeie dll files installen. Bij mij doet hij het nu perfect. Ik heb een ipaq 3660 en als ik DivX afspeel clock ik hem naar 236mhz. Dan draait hij divxgeluid + divxfilm perfect af (full screen :)).

De geluidsdll file moet je bij de divx exe file zetten (dezelfde dir).

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 06 juli 2001 11:08 schreef cyberjoy het volgende:
Je moet wel de goeie dll files installen. Bij mij doet hij het nu perfect. Ik heb een ipaq 3660 en als ik DivX afspeel clock ik hem naar 236mhz. Dan draait hij divxgeluid + divxfilm perfect af (full screen :)).

De geluidsdll file moet je bij de divx exe file zetten (dezelfde dir).
Dat is hetgene wat ik net even heb gedaan, maar hij blijft dezelfde error aangeven. Kan je mij anders even een mailtje sturen met a de files erin die je hebt gedownload voor jouw PDA? (hoop dat je niet alleen de iPaq-versie van de geluidsfile hebt) Alvast bedankt!

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1