welke auto radio is de beste keuze?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocco010
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-11-2021
Mijn vraag
Ik wil graag een nieuwe auto radio maar zal niet weten uit welke radio het mooiste geluid uit zal komen. Ik heb ook een subwoofer er op aangesloten. Deze 3 leken mij wel wat ( andere sugesties ook welkom )

https://www.bol.com/nl/p/...io-rood/9200000052249845/

https://www.bol.com/nl/p/...o-zwart/9200000052249859/

https://www.bol.com/nl/p/...toradio/9200000064074539/

Alvast bedankt,

Groet!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die sub neem ik aan met aparte versterker? Geluid tussen die 3 blijft marginaal, belangrijker zijn je speakers en behuizing ervan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocco010
Jaa subwoofer met een apparte versteker. Speakers wat ik heb zijn ook prima! Wil er nu een goede auto radio bij die mooi geluid produceerd. Welke van de 3 linken lijken jou het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocco010
SinergyX schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 21:01:
Die sub neem ik aan met aparte versterker? Geluid tussen die 3 blijft marginaal, belangrijker zijn je speakers en behuizing ervan.
Jaa subwoofer met een apparte versteker. Speakers wat ik heb zijn ook prima! Wil er nu een goede auto radio bij die mooi geluid produceerd. Welke van de 3 linken lijken jou het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf de pioneer lang gehad, geen ervaring met jvc, ik zou kijken naar de features en welk kleurtje je het mooiste vind, qua geluid zitten ze dicht bij elkaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocco010
SinergyX schreef op zondag 8 januari 2017 @ 00:12:
Ik heb zelf de pioneer lang gehad, geen ervaring met jvc, ik zou kijken naar de features en welk kleurtje je het mooiste vind, qua geluid zitten ze dicht bij elkaar.
Okee top dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 639074

rocco010 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:59:
Ik wil graag een nieuwe auto radio maar zal niet weten uit welke radio het mooiste geluid uit zal komen. Ik heb ook een subwoofer er op aangesloten. Deze 3 leken mij wel wat ( andere sugesties ook welkom )
.....
Na meerdere Pioneers te hebben afgeserveerd ben ik uitgekomen op een Kenwood KDC-BT73DAB.
Deze radio is iets duurder dan die uit je lijstje maar qua sound iedere cent waard.

Geluidskwaliteit vind ik stukken beter dan wat ik eerder bij Pioneer ben tegengekomen, de bediening van deze Kenwood is misschien even wennen.
De radio heeft nml. geen aparte toetsen voor voorkeurzenders en als je daar aan hecht, dan is de Kenwood bediening iets omslachtiger.
Dat was bij een vorige Pioneer trouwens niet anders.

De Kenwood heeft 2 uiterst handige usb ingangen, 1 achterop en 1 aan de voorkant.
Zo kun je een grote usb stick semi permanent achteraan de radio laten hangen voor 40.000km lang muziek. ;)
Zo te zien is de radio bij Afuture op dit moment het goedkoopst.
Het display en de buttons zijn onafhankelijk van elkaar in iedere kleur van de regenboog in te stellen, handig.
Warm aanbevolen.

Jammer dat Sony niet meer zoveel doet op het autoradio gebied, hun vroegere modellen vond ik wat sound en DSP instelmogelijkheden betreft amper te kloppen.
Ook met de standaard speakertjes was er al een verbluffend geluid mee uit te persen.
Maar goed, de laatste Sony bleek uiteindelijk niet zo goed tegen een ritje onderwater te kunnen. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 639074 op 08-01-2017 04:23 ]

Pagina: 1