Unban @ gathering@tweakers.net (mail of rechtstreeks?)

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ban van 2 weken achter de rug en nu is het onderstaande me niet helemaal duidelijk:
Omdat het niet de eerste keer is dat we je moeten vragen het beleid in acht te nemen gaat deze mail gepaard met een ban van minimaal 2 weken. Door uit te loggen kun je nog wel gewoon lezen op de site. Na de banperiode, d.w.z. vanaf 6 januari, kun je een unban aanvragen op gathering@tweakers.net. Stuur deze mail dan mee ter referentie.
Is het nu de bedoeling om HIER een unban aan te vragen of om een mail te sturen naar gathering@tweakers.net?

Dat laatste heb ik gisteren inmiddels gedaan, helaas nog geen antwoord vernomen.
(Aan het ip nummer kunnen jullie waarschijnlijk wel zien om wie het gaat, maar dat hoeft niet iedereen hier te lezen). :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Aan het stukje 'kun je een unban aanvragen op gathering@tweakers.net' kan ik niet veel anders opmaken dan dat je naar dat e-mailadres moet mailen. En uit eigen ervaring is dat inderdaad wat je moet doen.

Sowieso wordt het lastig om een unban aan te vragen op het forum waar je geband bent. En een ander account gebruiken is tegen de regels ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 07-01-2017 18:11 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
een unban aanvragen op gathering@tweakers.net
dus niet gathering.tweakers.net maar @ ;)
Verder weet ik niet of een tweede account aanmaken (tegen de regels) je echt helpt met een unban :+

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:11

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je een kloonaccount aanmaakt tijdens de ban wordt de ban gewoon verlengd... :w

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.