Beste tweakers,
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe monitor, dit komt naast mijn monitor die ik al heb:
Dit wordt dan mijn 2e scherm.
Wat is je budget?
ongeveer 300-450 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, als het maar goed is. 144hz+ en (rond de) 1ms reactietijd is een must.
1080p is ook prima, aangezien ik niet teveel van mijn gpu (970gtx) wil vragen icm hoge fps en zware games (bijv. The Witcher 3) maar ook shooters. Daarnaast rond de 24" is ook erg fijn, zodat het gelijkstaat met mijn andere monitor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie mijn inventaris. (GTX970)
Ik twijfel momenteel tussen de volgende monitoren, als jullie een betere weten te vinden dan hoor ik het graag.
Mijn vraag is ook: Is G-Sync een groot voordeel voor een monitor icm met mijn GTX970? Want het scheelt best wat in prijs als dat niet hoeft.
Graag jullie advies!
Met vriendelijke groeten,
Timon
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe monitor, dit komt naast mijn monitor die ik al heb:
1 | Iiyama ProLite XB2483HSU Zwart | € 209,90 | € 209,90 |
Dit wordt dan mijn 2e scherm.
Wat is je budget?
ongeveer 300-450 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, als het maar goed is. 144hz+ en (rond de) 1ms reactietijd is een must.
1080p is ook prima, aangezien ik niet teveel van mijn gpu (970gtx) wil vragen icm hoge fps en zware games (bijv. The Witcher 3) maar ook shooters. Daarnaast rond de 24" is ook erg fijn, zodat het gelijkstaat met mijn andere monitor.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie mijn inventaris. (GTX970)
Ik twijfel momenteel tussen de volgende monitoren, als jullie een betere weten te vinden dan hoor ik het graag.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Acer Predator XB241H Rood, Zwart | € 429,- | € 429,- |
1 | Asus MG248Q Zwart | € 319,50 | € 319,50 |
1 | Asus PG248Q Zwart | € 465,95 | € 465,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.214,45 |
Mijn vraag is ook: Is G-Sync een groot voordeel voor een monitor icm met mijn GTX970? Want het scheelt best wat in prijs als dat niet hoeft.
Graag jullie advies!
Met vriendelijke groeten,
Timon
I may not be the best, but I'm defenitely not like the rest!