Geen cashback X Compact ivm IMEI-nummer niet van doos

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:05
Na tevreden gebruik van mijn Z1 compact besloten deze op te laten volgen door een X Compact. Normaal wat aan de dure kant, maar door een goed cashback actie van €100 vond ik het een mooi prijs. Zie https://onlinepromo.eu/sony_16-0513/nl-nl/

De Actievoorwaarden snel gelezen en eigenlijk hoefde er geen gekke dingen te gebeuren. Helaas gemist dat als bewijs het IMEI-nummer van de doos geknipt moest worden. Deze heb ik helaas niet meer. Het IMEI-nummer staat digitaal in je telefoon en volgens mij (nog niet gecontroleerd) ook nog ergens afgedrukt.

Een eerste mail naar Sony bracht helaas nog geen soelaas. Tot in hoeverre kan ik hier nog iets mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-10 19:56
Ik verwacht vrij weinig, zoals hun vragen willen ze een foto als bewijs van je imei zodat er niet mee gefraudeerd kan worden.
Je zou zeggen ik maak dan een printscreen van mijn imei in je telefoon maar die is digitaal te neppen net zoals een kassabon, daarom willen ze het bewijs van het doosje.
Ik denk dat je niet ver gaat komen zonder dat doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:05
Een kleine zoektocht verder levert me op de het IMEI ook geprint in het toestel staat, http://support.sonymobile...ct/userguide/IMEI-number/

Ga ze eens mailen of dat voldoende is. Een foto daarvan is net zo makkelijk/moeilijk te manipuleren als een van de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Je kan kijken hoe coulant Sony hiermee omgaat, maar ik ze geen discussiewaarde in dit topic. Je hebt zelf de doos weggegooid zonder te kijken of je die nog nodig hebt. Hier gaat dan ook een slotje op.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.