Mijn vraag:
Ik heb een wat oudere receiver, maar deze werkt nog prima. Echter loop ik tegen het feit aan dat ik meerdere apparaten wil aansluiten, maar daar nu niet genoeg plek voor is, zowel qua HDMI op tv als audio input op de receiver.
Is dit op te lossen door meerdere HDMI bronnen te bundelen via een switch? Deze naar de receiver met 1 HDMI kabel, en door naar tv voor beeldweergave?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Sony STR-KS1100
Samsung LE40C750R2W
Aangesloten apparaten:
Horizon
Apple tv
PS3
DVD speler
Nes mini
NUC pc
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik vind wel HDMI switches, maar mij is niet duidelijk of zowel geluid als Video gewoon allemaal gebundeld kunnen worden naar de receiver om vervolgens het beeld door te geven naar de tv?
Achterkant receiver:

Meerdere bronnen via switch naar HDMI dvd bijvoorbeeld en dan via out naar tv?
Suggesties zijn erg welkom!
Ik heb een wat oudere receiver, maar deze werkt nog prima. Echter loop ik tegen het feit aan dat ik meerdere apparaten wil aansluiten, maar daar nu niet genoeg plek voor is, zowel qua HDMI op tv als audio input op de receiver.
Is dit op te lossen door meerdere HDMI bronnen te bundelen via een switch? Deze naar de receiver met 1 HDMI kabel, en door naar tv voor beeldweergave?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Sony STR-KS1100
Samsung LE40C750R2W
Aangesloten apparaten:
Horizon
Apple tv
PS3
DVD speler
Nes mini
NUC pc
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik vind wel HDMI switches, maar mij is niet duidelijk of zowel geluid als Video gewoon allemaal gebundeld kunnen worden naar de receiver om vervolgens het beeld door te geven naar de tv?
Achterkant receiver:

Meerdere bronnen via switch naar HDMI dvd bijvoorbeeld en dan via out naar tv?
Suggesties zijn erg welkom!
Float like a butterfly, sting like a bee.