Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat denken jullie van deze samenstelling?

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van deze samenstelling? Ik heb dit samengesteld voor een vriend en hij wil graag wat meer zekerheid voor hij gaat bestellen. Hij wil graag onder de 1000,- euro blijven. Tips zijn welkom!

Relevante software en hardware die ik gebruik:

#ProductPrijsSubtotaal
1ASRock Z170 Extreme4€ 145,95€ 145,95
1MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G€ 226,95€ 226,95
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16€ 123,59€ 123,59
1Corsair RM550x€ 95,95€ 95,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 592,44

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2017 12:08 ]

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-11 16:04
Waarom gebruik je niet de standaard set up van dit topic? Als je een lijstje maakt is het veel makkelijker om onderdelen te controleren. Gelieve dat eerst te fixen.

Edit: De socket van het moederbord en CPU komen niet overeen. Die kan je dus al veranderen.

[ Voor 22% gewijzigd door dogtagz op 07-01-2017 11:56 ]

$ alias cd='rm -rf'

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 20:04
Zou je de template willen gebruiken? Zo kunnen we zien wat je al hebt en wat je wil kopen.

Heb je al in andere topics gekeken? Je kunt namelijk op een aantal onderdelen flink besparen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dit is de eerste keer dat ik hier wat op zet.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 20:04
Kijk ook even naar de onderdelen. De cpu is namelijk al flink veroudert.

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:02
En je cpu past niet op dat mobo.

Verwijderd

Topicstarter
Zo beter? Welke cpu raden jullie aan?

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:02
Deze cpu is voor de eisen die je noemt al voldoende: pricewatch: Intel Celeron G3900 Boxed

Even serieus:
Aangezien je een Z170 mobo hebt kun je overklokken. Dan is het handig om een k serie cpu te nemen.
Iets als: pricewatch: Intel Core i5-7600K Boxed

Als je niet gaat overklokken kun je ook een veel goedkoper bord nemen en een non k cpu. Of k cpu. Wat maar goedkoper is.

Maar lees eens de andere topics door. Er komen dagelijks ik zoek een pc voor X euro topics voorbij. Je verteld niet eens wat er met de pc gedaan wordt.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Niemand kan je op deze manier helpen. Je geeft alleen een budget aan van 1000 euro met verder 0 wensen. Ik stel voor dat je wat andere topics doorneemt om te kijken wat we precies van je verwachten. Als je niet met meer informatie komt zal je topic gesloten worden wegens geen eigen inzet/vooronderzoek doen; we zijn hier immers geen helpdesk maar een forum.

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-11 10:42
Zolang je niet verteld wat je er mee gaat doen kan niemand je helpen. Er is een DAA beleid welke je dient te volgen. Je kreeg dat ook te zien toen je deze post aanmaakte. Vul de template in, dan kan men je beter helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe verwijder ik dit topic? Ik heb het te snel geplaatst zonder goed te lezen, excuses!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.