Ik heb een FTP cat6 kabel die vanuit de meterkast de kamer in komt. Een zelfde kabel heb ik ook naar onze zolder getrokken. De kabel op de zolder werkt perfect maar die in de woonkamer doet moeilijk. De verbinding leek lang stabiel maar werkt niet meer. De FTP (stugge) kabel heb ik aangesloten op een delock connector. Ik heb de kabel getest met een kabeltester en krijg de volgende uitkomst:
Aan de kant van het hoofdstation van de tester, de batterijkant, gaan alle lampjes branden (1tm8+g). Aan de andere kant van de tester gaan alle lampjes ook branden alleen duurt het even voor nr 1 aangaat, en tegelijk gaat dan ook de G aan. Ik de handleiding en via google kom ik alleen geen betekenis tegen. Kan iemand mij helpen?
Ik heb de kabel aan de kamerkant al opnieuw gestript en aangesloten.
Aan de kant van het hoofdstation van de tester, de batterijkant, gaan alle lampjes branden (1tm8+g). Aan de andere kant van de tester gaan alle lampjes ook branden alleen duurt het even voor nr 1 aangaat, en tegelijk gaat dan ook de G aan. Ik de handleiding en via google kom ik alleen geen betekenis tegen. Kan iemand mij helpen?
Ik heb de kabel aan de kamerkant al opnieuw gestript en aangesloten.