Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik ben net terug van reis en ik wou graag mijn filmpjes die ik gemaajt heb met mijn GoPro Hero+ bekijken op mijn pc. Ik heb mijn SD-kaart in de computer gestoken. Het eerste filmpje werkt, maar duurt ook maar 3 seconden. De rest van de filmpjes werken niet en er komt altijd een foutmelding op. "Extensie van bestand is fout of bestand is beschadigd"
Weet iemand wat ik zou kunnen doen? 8
Mijn sd kaart is van Kingston en heeft als geheugen 64GB

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-08 09:54
Het lijkt mij handig om wat meer informatie te hebben. Wat voor videosettings had je gebruikt tijdens het filmen, wat voor bestanden heb je (.mov, .mp4 etc) en wat voor programma op de pc (oid.) gebruik je?
Ik ben hier geen expert in, dus ik denk dat andere je beter kunnen helpen, maar dat lukt beter als jij zelf ons al zoveel mogelijk informatie geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Kan je ze wel afapelen op je gopro zelf?

En welk programma gebruik je? Vlc player speelt bijna alles wel namelijk terwijl quiktime niet alles pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:47

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Begin inderdaad eens met wat meer informatie te geven ...

- Welke programma's heb je al geprobeerd om mee af te spelen
- Om wat voor soort bestanden gaat het om
- Kopieer je je video's voordat je ze afspeelt of bekijk je ze rechtstreeks vanaf de SD-kaart?
- Gebruik je een externe kaartlezer? Zo ja ... welke?

Zonder die informatie kunnen we je niet helpen ;)

Ps. welkom bij Tweakers ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ventieldopje op 09-01-2017 03:41 ]

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8