hallo, ik heb een domeinnaam van mijn eigen merk al enige tijd, nu wil ik eigenlijk meerdere aanschaffen .eu /.org/ .be etc. kan iemand mij vertellen waar het het goedkoopste is jaar in jaar uit.
En wat ben je tegengekomen in je eigen onderzoek? Het is namelijk de bedoeling zelf eerst onderzoek te doen en als je er niet uitkomt, je bevindingen hier te plaatsen. Kan me niet voorstellen dat je niets gevonden hebt.
Verwijderd schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 09:52:
hallo, ik heb een domeinnaam van mijn eigen merk al enige tijd, nu wil ik eigenlijk meerdere aanschaffen .eu /.org/ .be etc. kan iemand mij vertellen waar het het goedkoopste is jaar in jaar uit.
bvd
Staar je niet blind op de prijzen meestal eerste jaar goedkoop daarna duurder/ of prijsverhoging.
Ga zelf eens onderzoeken? Je kan prima zelf prijzen vergelijken.
Mocht je een aantal kandidaten hebben en bv stuklopen tegen het aantal TLDs wat ze aanbieden, open dan een topic.
En geef ook aan wat je met 'een aantal' bedoeld. 5 stuks kun je prima bij een willekeurige boer onderbrengen, 50 stuks kan een wholesale account interessanter zijn, maar bij 1000-en kun je t beter zelf doen.