Ik wil zelf mijn (eerste) game pc gaan bouwen en ik zou nog wel wat hulp willen in het uitkiezen van de juiste componenten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen op 1080p met hoge settings. Hij moet ook een beetje future proof zijn, zo'n 4/5 jaar. Het maakt me niet zo uit dat ik na een aantal jaar niet meer op de hoogste instellingen kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik al een 1080p60hz scherm met DVI-D en VGA, en een muis met toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Krachtige videokaart met een snelle cpu. Minimaal 1TB hdd en een ssd van 250gb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het kan het liefst alles in een rood met zwart thema. Voorkeuren naar een merk heb ik niet, maar ik wil wel de beste prijs/kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals al vernoemd een rood met zwart thema.
Ga je overklokken?
Nee, dan zou het budget wat hoger moeten liggen
Ik had zelf al iets samengesteld, maar als er nog verbeter punten zijn hoor ik dat graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen op 1080p met hoge settings. Hij moet ook een beetje future proof zijn, zo'n 4/5 jaar. Het maakt me niet zo uit dat ik na een aantal jaar niet meer op de hoogste instellingen kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik al een 1080p60hz scherm met DVI-D en VGA, en een muis met toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Krachtige videokaart met een snelle cpu. Minimaal 1TB hdd en een ssd van 250gb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het kan het liefst alles in een rood met zwart thema. Voorkeuren naar een merk heb ik niet, maar ik wil wel de beste prijs/kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals al vernoemd een rood met zwart thema.
Ga je overklokken?
Nee, dan zou het budget wat hoger moeten liggen
Ik had zelf al iets samengesteld, maar als er nog verbeter punten zijn hoor ik dat graag!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | MSI H110M ECO | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 8G | € 239,50 | € 239,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Sharkoon VG5-W Rood | € 39,49 | € 39,49 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 51,70 | € 51,70 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,95 | € 86,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 793,54 | |