Gooi em dan maar naar HK zou ik zeggen...Op maandag 02 juli 2001 09:31 schreef dennisdotcom het volgende:
Opsomming
Verwijderd
Wat nou opsomming?Op maandag 02 juli 2001 09:31 schreef dennisdotcom het volgende:
Opsomming
ontopic: rechts rechtshandig he.... (althans...met rifle....)
links heb ik ook nog wel eens..maar dan alleen pistol... en het hangt van me bui af...
Verwijderd
links, in de oudere beta's kon je niet wisselen.
Ik heb het even op rechts geprobeerd (ik ben rechts) maar op de 1 of andere manier moet ik daar flink aan wennen, dus heb ik hem maar weer gauw terug gezet naar links
Ik heb het even op rechts geprobeerd (ik ben rechts) maar op de 1 of andere manier moet ik daar flink aan wennen, dus heb ik hem maar weer gauw terug gezet naar links
Begon pas met de beta's waar je hem rechts kon doen dus dan deed ik dat maar, omdat ik rechts ben. Vind het er wat natuurlijker uit zien op een of andere manier.
Verwijderd
ik heb hem altijd links zitten, en dat wil..dat wil echt goed 
rechts nog nooit geprobeert, hoe verander i k dat?
Verwijderd
rechts.. tijd wel links gespeeld maar toen ik een keer opnieuw geinstalled had niet verwisseld
nu speelt rechts veeeel relaxer
Verwijderd
laat maar....al ontdektOp maandag 02 juli 2001 10:29 schreef _coolman_ het volgende:
ik heb hem altijd links zitten, en dat wil..dat wil echt goed
OOk aan de de linkerkant, dan zie je veel meer van rechts en die kant heeft immers voorrang 
Maar wordt dit niet een beetje nutteloze discussie? Imho zijn er al wel genoeg CS-topics.
Sorry.
Maar wordt dit niet een beetje nutteloze discussie? Imho zijn er al wel genoeg CS-topics.
Sorry.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()