Wijzigen User Review - Jae

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritus
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-06 23:56
Beste,

Ik wil graag feedback ontvangen over de volgende case:

Ik ben in contact gekomen met een tweaker die een monitor te koop had staan. Nadat ik een berichtje had gestuurd met een bod kreeg ik als reactie dat er ook een andere gegadigde was met hetzelfde bod. Er werd gevraagd wanneer ik eventueel langs zou kunnen komen. Ik had netjes gereageerd dat ik deze week nog langs kon komen maar dat ik dit vanavond nog even zou bevestigen. Daarna kreeg ik het berichtje dat de monitor al verkocht was, zonder even op reactie van mij te wachten. Dit vond ik niet erg netjes. Vervolgens heb ik een review geschreven op het profiel van deze tweaker over de communicatie die voor mijn gevoel niet netjes afliep aan het einde, dat is deze:

https://tweakers.net/aanbod/rating/400297/

Wij hebben samen ons verhaal gedaan via DM, maar zijn er niet uitgekomen. Vervolgens is de volgende review ontstaan:

https://tweakers.net/aanbod/rating/400349/

Graag wil ik een discussie starten op de volgende punten:

Voldoet aan beschrijving: 1 Ster.

Ik was de koper in dit verhaal, niet de verkoper. Er was niets van een beschrijving van toepassing.

Communicatie: 1 Ster

Communicatie wordt door persoon gezien als slecht, terwijl er meerdere malen vanuit mij goed contact is geweest.

Aflevering: 1 Ster

Er is in dit geval geen sprake geweest van een koop/verkoop. Er heeft dus geen aflevering plaats gevonden.

De inhoud van de review is zoals te lezen niet heel erg netjes en deze persoon drijft zelfs de spot met mij persoonlijk.Ik snap dat deze persoon gefrustreerd is, maar deze review is niet de oplossing. Ik zou graag in goed overleg deze review verwijderd hebben. Ik hoor heel graag als mensen mee willen denken.

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Simpel: er was geen overeenkomst, dus geen beoordeling. Beide reviews bij deze dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritus
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-06 23:56
Helemaal goed, bedankt voor je hulp!

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.