Wat is het console commando voor quick weapons selection? Als je op NUMPAD 1 drukt dat je gelijk je primary hebt en dat je niet eerst hoeft te klikken
DHAFM !!!!Op maandag 02 juli 2001 09:30 schreef dennisdotcom het volgende:
RTFM
(read the fucking manual)
(Don't have a fucking manual)
En daarom is dit warez requestOp maandag 02 juli 2001 09:37 schreef EbAyzo het volgende:
DHAFM !!!!
Dus krijg je vast een mooi kado
Warez request? Wat een gelul. Geef hem gewoon antwoord. Hij vraagt niet om een copy van CS aan iemand. Hij vraagt gewoon hoe hij iets moet doen.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
en als je nu de MOD hebt? Dan heb je toch ook geen handleiding slimmerd.Op maandag 02 juli 2001 09:38 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
En daarom is dit warez request
Anyways, er is volgens mij geen console command voor. Ik heb er zelf een bind voor gemaakt die naar mijn primary gun of secondary gun switched.
[edit]het kan ook zijn dat je 'hud_fastswitch 1' bedoeld, ik kan dat niet echt afleiden uit de vraag, als je dan scroll omhoog doet (of een ander knop voor next weapon) dan gaat hij direct naar de volgende gun)
hud_fastswith "1"
idd
maar dat werkt niet bij het gebruiken van je muiswheel om te switchen, als je ook wil dat je muiswheel fast weapos switched moet je ff dit in je cfg plakken
alias fastnext "invnext; +attack;w1; -attack"
alias fastprev "invprev; +attack;w1; -attack"
bind "MWHEELDOWN" "fastnext"
bind "MWHEELUP" "fastprev"
idd
maar dat werkt niet bij het gebruiken van je muiswheel om te switchen, als je ook wil dat je muiswheel fast weapos switched moet je ff dit in je cfg plakken
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
En bij mij werkt dat wheelup/down niet (maar in geen enkele game volgens mij (en jka ik heb de logitech drivers geinstalleerd staan) heb zo'n draadloze logitech Pro (met thumb)Op maandag 02 juli 2001 09:59 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
hud_fastswith "1"
idd
iemand nog meer problemen ofzo in CS, SOF, Unreal etc etc...
dat valt me trouwens wel op dat er altijd wel wat probleempjes zijn met de mousewheel van logitech muizen, altijd meot er ff gekloot worden om het te laten werken in games, terwijl je met MS altid hoort van pluggen en je kan em meteen gebruikenOp maandag 02 juli 2001 10:05 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
En bij mij werkt dat wheelup/down niet (maar in geen enkele game volgens mij (en jka ik heb de logitech drivers geinstalleerd staan) heb zo'n draadloze logitech Pro (met thumb)
mischien een goede vraag om een keer te stellen in het HA forum
ikzelf heb dus een MS muis en heb nooit probs gehad, dus ik kan je helaas niet helpen
Hmmz, zou ik toch ff terug gaan naar de winkel waar je ut spel hebt gekocht.Op maandag 02 juli 2001 09:37 schreef EbAyzo het volgende:
[..]
DHAFM !!!!
Naar mijn weten hoort er gewoon een in de doos te zitten....
Terug naar je hardware hok bulldogOp maandag 02 juli 2001 10:48 schreef Bulldog het volgende:
Hmmz, zou ik toch ff terug gaan naar de winkel waar je ut spel hebt gekocht.
CS is een mod voor Half-Life die gratis te downloaden is en zodoende zit er geen handleiding bij
Verwijderd
Als hij dan bijvoorbeeld net als ik de "gewone"half life heeft van 2 jaar geleden en hij heeft die mod gedownd.Dan heeft ie tog geen handleiding.Op maandag 02 juli 2001 10:48 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Hmmz, zou ik toch ff terug gaan naar de winkel waar je ut spel hebt gekocht.
PS.daarvoor hebben ze cd keys uitgevonden
[edit]typo
Weet ik wel, maar ik probeer je scherp te houdenOp maandag 02 juli 2001 10:54 schreef IceStorm het volgende:
Niks illegaals aan dus.
BULLSHIT!!! IK HEB DE RETAIL VERSIE GEKOCHT DUS NIET ZEIKEN!! D'R ZIT NIET EENS EEN BOEKJE BIJOp maandag 02 juli 2001 09:38 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
En daarom is dit warez request
Houden we het wel netjes? Schreeuwen is irritant en er is al gezegt dat het legaal is.Op maandag 02 juli 2001 11:48 schreef EbAyzo het volgende:
Had ik ook!! je moet niet de logitech driver disk gebruiken die verneukt als je instellingen!! gewoon de windows drivers gebruiken!Op maandag 02 juli 2001 10:05 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
En bij mij werkt dat wheelup/down niet (maar in geen enkele game volgens mij (en jka ik heb de logitech drivers geinstalleerd staan) heb zo'n draadloze logitech Pro (met thumb)
Verwijderd
HaHa
Er zit trouwens volgens mij ALTIJD wel een manual bij CS. Check je Cstrike\Manual dir. Een HTML filetje including alle CS commando's...
Er zit trouwens volgens mij ALTIJD wel een manual bij CS. Check je Cstrike\Manual dir. Een HTML filetje including alle CS commando's...
Verwijderd
onder Win98? dan kent ie de thumb button niet.....Op maandag 02 juli 2001 11:52 schreef EbAyzo het volgende:
[..]
Had ik ook!! je moet niet de logitech driver disk gebruiken die verneukt als je instellingen!! gewoon de windows drivers gebruiken!
en wil die in een aantal progs zoals internet exploder de wheel thingie niet gebruiken of moeilijk
Ik gebruik gewoon de logitech drivers, als je een spel wilt spelen, bv CS, dan ctrl alt del je de boel en sluit die logitech programma af, zodat je in CS je scroll en die thumbbutton kan gebruiken.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Bij mij werkt de MS Intellimouse Explorer niet lekker onder CS hoor. Mouse1,2 en 3 pakt ie, maar de buttons 4 en 5 pikt Win2K in.
Zodra ik button 4 indruk floept mijn bureaublad op.
Verwijderd
allemaal niet nodig, microsoft emulatie inschakelen, en je wheel doet 't in al je games(zit bij tabblad wheel).Op maandag 02 juli 2001 12:27 schreef OO0nMe het volgende:
Ik gebruik gewoon de logitech drivers, als je een spel wilt spelen, bv CS, dan ctrl alt del je de boel en sluit die logitech programma af, zodat je in CS je scroll en die thumbbutton kan gebruiken.
thumb werkt ook gleijk bij mij zonder enige aanpassing
Heb een paar maand geleden de fastswitch binds van Bokkie in gebruik genomen, is echt zwaar beter.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
heb je de mouseware voor MS intelli geinstalleerd??Op maandag 02 juli 2001 12:42 schreef Gordijnstok het volgende:
Bij mij werkt de MS Intellimouse Explorer niet lekker onder CS hoor. Mouse1,2 en 3 pakt ie, maar de buttons 4 en 5 pikt Win2K in.
dan kan je namelijk bijv pgdn en pgup aan mouse 4 en 5 binden, dat heb ik ook gedaan
is het niet hud_fastswitch ?Op maandag 02 juli 2001 09:59 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
hud_fastswith "1"
idd
hmmzOp maandag 02 juli 2001 18:56 schreef Randy het volgende:
[..]
is het niet hud_fastswitch ?
beetje bijdehand
kan ook
Pagina: 1