is dezen mail wel van MS ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:31

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi

ik krijg net dezen e-mail maar is dit wel email van MS,

Microsoft-account
Bevestig je account
Er is ongewone activiteit vastgesteld voor een recente aanmelding bij het Microsoft-account kn*****@hotmail.com. Je hebt je bijvoorbeeld aangemeld vanaf een nieuwe locatie of via een nieuw apparaat of nieuwe app.

De toegang tot je Postvak IN, je lijst met contactpersonen en je agenda is geblokkeerd voor deze aanmelding om ervoor te zorgen dat je account beschermd blijft. Je moet je recente activiteiten controleren en herstelacties uitvoeren. Je moet bevestigen dat je de recente activiteiten hebt uitgevoerd om weer toegang tot je account te krijgen.
Recente activiteiten controleren

Met vriendelijke groet,
Het Microsoft-accountteam

als ik inlog op MS site zelf en kijk bij. Zie wanneer en waar je je account hebt gebruikt, staat niks raars bij, en die e-mail herken ik ook niet en ik kan gewoon in mijn post vak,

vast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Motaro op 06-01-2017 18:09 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt niet de link gevolgd maar via de officiele website gekeken, dat is slim. Daar zie je dat er niks aan de hand is, deze mail kan je dus volledig negeren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:31

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
oke

wand nu krijg ook dezen mail

Microsoft-account

Beveiligingswaarschuwing
Iemand anders heeft mogelijk toegang tot het Microsoft-account kn*****@hotmail.com. Wanneer dit gebeurt, moet je je identiteit bevestigen met een beveiligingsvraag en je wachtwoord wijzigen wanneer je je weer aanmeldt.

Als iemand anders toegang heeft tot je account, weet deze persoon je wachtwoord en kan de persoon je persoonlijke gegevens gebruiken of je ongewenste e-mail sturen.
Als je je account nog niet hebt hersteld, moet je dat nu doen.
Account herstellen

Meer informatie over hoe je je account beter kunt beveiligen.

Met vriendelijke groet,
Het Microsoft-accountteam

denk dat toch even ander passwoord ga pakken dan via MS site

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-09 15:06
Zodra er zo'n schildje bij staat weet je dat hij van Microsoft af komt en dus veilig is.
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/b7b791a13f6b137397990d920253ca4b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Motaro schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 18:08:

ik krijg net dezen e-mail maar is dit wel email van MS,

...
Als je de headers van de mail even post, dan is het veel makkelijker te determineren waar de mail vandaan komt.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8