Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 750, niet meer dan 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb ook nog een netwerk kaart nodig (ik heb geen kabels door mn huis liggen helaas...) wel heb ik een goede 5Ghz ac verbinding waar mijn computer mogelijk komt te staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al een lijstje gemaakt en zou graag willen weten of dit bij elkaar past (moederbord + componenten en of de voeding genoeg is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een antwoord op de volgende vragen:
Kunnen deze componenten op dit moederbord?
Wat is een goede Wifi ac netwerk kaart om erbij te doen en moet ik ergens rekening mee houden?
Is de voeding genoeg voor dit systeem? ik zag builds met een veel krachtigere voeding voorbij komen namelijk.
Ik heb een intel ssd ( pricewatch: Intel 600p 256GB ) gezien met een 3x zon hoge lees snelheid voor een paar euro meer, zie ik wat over het hoofd? en is dit het waard?
Gamen 1080p
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 750, niet meer dan 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb ook nog een netwerk kaart nodig (ik heb geen kabels door mn huis liggen helaas...) wel heb ik een goede 5Ghz ac verbinding waar mijn computer mogelijk komt te staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al een lijstje gemaakt en zou graag willen weten of dit bij elkaar past (moederbord + componenten en of de voeding genoeg is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een antwoord op de volgende vragen:
Kunnen deze componenten op dit moederbord?
Wat is een goede Wifi ac netwerk kaart om erbij te doen en moet ik ergens rekening mee houden?
Is de voeding genoeg voor dit systeem? ik zag builds met een veel krachtigere voeding voorbij komen namelijk.
Ik heb een intel ssd ( pricewatch: Intel 600p 256GB ) gezien met een 3x zon hoge lees snelheid voor een paar euro meer, zie ik wat over het hoofd? en is dit het waard?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 208,90 | € 208,90 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | XFX Radeon RX 480 XXX Edition 8GB | € 271,40 | € 271,40 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 35,70 | € 35,70 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Corsair Vengeance 400W | € 67,80 | € 67,80 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,95 | € 86,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 771,65 | |