Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Verwijderd
Zijn allebei wel fijne monitoren..heb niet echt een favoriet..
Verwijderd
Maar nu zou ik de duurste Belinia 19" kopen
is bij alternate goedkoop en niet slecht. Mijn broer heeft er 1 en hij is een fractie scherper dan mijn Iiyama. Maar dat zal wel komen doordat die van mij 1 jaar oud is
Als je een goedkope en goede monitor zoekt, koop dan een belinea. Heb je meer geld dan
Philips Lightframe, Sony, Eizo.
Ik heb verhalen gehoord dat LG na een jaar al zijn scherpte een beetje kwijt is, bevestigen kan ik dit niet.
Verwijderd
Ik heb zelf maar een kut aoc beeldschermpje dat niet echt veel hoger wil dan 1024 x 768 zonder vaag te worden of te flikkeren...
www.tradealliance.nl
goed,degelijk,goedkoop, what more do ya want?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Geen Iiyama! Tegenwoordig is het crap en kan je veel beter voor een ander merk gaan. Pas weer Iiyama gaan kopen als ze weer bewezen hebben dat ze goede monitoren kunnen maken.Op maandag 02 juli 2001 09:51 schreef Crasp het volgende:
een Iiyama natuurlijk... maakt niet zo veel uit welke... allemaal kwaliteit spul
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Verwijderd
Voor mij alles metOp maandag 02 juli 2001 09:28 schreef wzzrd het volgende:
Alles zónder nare plate schermen
Hou er niet van om naar een vissenkom te kijken.
M'n favoriet is en blijft nog altijd sony
Het meest fijne is de ontzettend mooie kleuren en het superhelder contrastrijk beeld dat deze combinatie geeft, dus ik kan met erg veel plezier photoshoppen, webdesignen e.d.
Wel zit ik iedere keer dat ik mijn computer verhuis met een probleem hoe ik het geval moet plaatsen want het ding is groot en zwaar.
Dus ik wacht tot de 20" TFT displays in de Fl 2000 range komen, en dan ga ik denk ik overstappen op TFT. Maar dat kan nog best een tijdje duren.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
De 109P is daarvan toch echt m'n favoriet.
Verder vind ik de IIyama VMPro 510 ook wel gaaf.
Ik ben dan ook helemaal Daimondtron/Trinitron fan ...
Wat is nou een toffe monitor voor ongeveer 1250,= ofzo? 1280x1024 in minimaal 85Hz ofzo, liefst met USB hub enzo.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Heb ze paar weken, bevallen echt heerlijk. super scherp.. zeker als ik ze vergelijk met de IIyama pro 450 op het werk. Bovendien zijn die lelijk
Verwijderd
Weer zo'n domme niet gemotiveerde kreet!Op maandag 02 juli 2001 09:53 schreef Taco het volgende:
[..]
Geen Iiyama! Tegenwoordig is het crap en kan je veel beter voor een ander merk gaan. Pas weer Iiyama gaan kopen als ze weer bewezen hebben dat ze goede monitoren kunnen maken.
IIYAMA levert dus WEL kwaliteitspul, alleen leveren ze tegenwoordig ook low-end monitoren om hun markt te verbreden.
En crap schrijf je met dubbel p, dus crapp!!
/me vind jou een domoortje.
Verwijderd
1600x1200 a 75hz.
Ik ben er sins Januarie heel blij mee.
Ik ook, zelfs met een Geforce1DDR een super strak beeld. Als je geld te veel hebt (kan bijna nietIk vin de LG Flatron 795FT een supa flex schermpje
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Heej!Op maandag 02 juli 2001 10:56 schreef mr_a het volgende:
Mijn Iiyama Vision Master Pro 510 bevalt nog steeds erg goed, al anderhalf jaar nu. Moest wel een Radeon kopen ipv een GeForce omdat je anders geen scherp beeld krijgt. Die bleek verder een prima kaart dus prima zo.
Het meest fijne is de ontzettend mooie kleuren en het superhelder contrastrijk beeld dat deze combinatie geeft, dus ik kan met erg veel plezier photoshoppen, webdesignen e.d.
Ik heb ook een Ati Radeon (64MB DDR ViVo) en een grote vette asociale iiyama VisionMaster Pro 510 A201HT en die bevalt me echt PERFECT!
Resoluties tot 2048x1536 32-bit kleur bij 75Hz !!!
Heheh, idem, daarom versjouw ik dat ding ook niet als het niet heel erg noodzakelijk isWel zit ik iedere keer dat ik mijn computer verhuis met een probleem hoe ik het geval moet plaatsen want het ding is groot en zwaar.
Verwijderd
19", perfect scherm, haar scherp, 1280*1024 110 hertz en 3 jaar on-site.
Felle reactie voor een newbieOp maandag 02 juli 2001 12:38 schreef Schizophrenic het volgende:
[..]
Weer zo'n domme niet gemotiveerde kreet!
IIYAMA levert dus WEL kwaliteitspul, alleen leveren ze tegenwoordig ook low-end monitoren om hun markt te verbreden.
En crap schrijf je met dubbel p, dus crapp!!
* Knightwolf vind jou een domoortje.
Wat IIyama WEL is is zwaar overgewaardeerd hier op t.net. Alleen beginnen nu ook de probleempjes het forum in te druppelen, daarom lijkt het hier alsof IIyama het steeds "minder" doet.
de betaler vervuilt
Heb ik ook, superschermpjeOp maandag 02 juli 2001 09:47 schreef Ridge het volgende:
Ik vin de LG Flatron 795FT een supa flex schermpje
I love watercooling
Verwijderd
Maar dat is voor een gewone gebruiker niet te doen.
Ga gewoon voor de Belinea 106080 19" Diamontron NF buis. http://www.belinea.nl/include/zeigemonitor.asp?sprachid=23&landid=23&monitorid=142
Verwijderd
mijn favoriet is de philips 109P brilliance.
Het is een cpd G400P, al 3 maand in bezit en geen dag plezier eraan
sorry, dit moest ik ff kwijt, Dat wat ik gezien heb was echt rete strak, jammer dat het beeld er niet recht in staat en dat de linker zijde duidelijk waarneembaar wazig is, maar goed we wachten af...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
de mail:
Hallo Peter,
De modellen die wij uit Japan binnenkrijgen zijn gemodificeerd. Mocht het voorkomen dat u een A902MT in uw bezit heeft/krijgt die niet is gemodificeerd dan zorgt iiyama voor een directe omruil.
MvG,
Edwin Kooijman
IIYAMA Benelux B.V.
Verwijderd
Ik heb zelf ook een Iiyama, waar ik geen last mee heb. Maar de computerzalen hier in de TUD en veel fora hebben het over problemen met de nieuwe Iiyama's. Daar baseer ik mijn mening op. En jij zegt de goedkope modellen ??? De VM Pro 451 vind ik niet zo goedkoop.Op maandag 02 juli 2001 12:50 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
Felle reactie voor een newbiemaar bij-de-weej gelijk heb je wel
En in mijn reactie stond dat ze zich eerst maar moeten bewijzen, en tuurlijk zegt iedere andere Iiyama bezitter dat zijn monitor erg goed is. Bijna niemand geeft zijn eigen miskoop toe.
En als je een monitor maakt waarbij er een groot gedeelte in de eerste maand stuk gaan dan vind ik dat crap, das mijn mening.
Verwijderd
Mee eens, eizo maakt monitoren die er vaak als beste uit komen, alleen zijn een beetje duurOp maandag 02 juli 2001 16:24 schreef rob van den broek het volgende:
EIZO F77S 21 inch
LG 995 SU: 19" en 4x usbOp maandag 02 juli 2001 09:25 schreef dvdstelt het volgende:
Ik wil een nieuwe monitor kopen, en in plaats van "welke is de beste" vraag ik welke jullie hebben en welke jullie favoriet is. Sommigen hebben er meerdere vandaar...
Maar ik vraag het ook, omdat ik over nogal wat problemen lees met de 451 van IIyama en daar heb ik geen zin in!
Je haalt me de letters van mŽn toetsenbordOp maandag 02 juli 2001 12:48 schreef Buick het volgende:
Samsung SyncMaster 900NF of 900IFT.
19", perfect scherm, haar scherp, 1280*1024 110 hertz en 3 jaar on-site.
Ik heb ook een 900IFT en bevalt me (vooral op grafisch vlak) uitstekend!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Kubuntu
bekijk de specs maar es op de ctx site... http://ctxeurope.net/nl/
Wat ik wel als tip wil geven, welk merk je dan ook kiest.. Vergelijk de modellen met elkaar. Beter een 17" kwaliteits monitor dan een 19" Budget monitor..
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
En hij is gemaakt in 1992
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Heb zelf de VMpro 510 :-) In een woord geweldig!
Verwijderd

toch maar een plaatje...
Heb zelf een Iiyama VM Pro 510; perfect beeld met BNC kabel en G500... alleen jammer dat die GF2, die ik nu heb, nog een klein schaduwtje produceerd vanaf 1280x1024.
IBM/Panasonic TFT
Eitje! In mijn Iiyama staat overal "Sony" dus das niet zo gek. Voor zover ik weet geldt zoiets ook voor doe IBM/PANASPNIC TFT.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Das zo'n platte monitor.
Hij heeft mogelijkheid voor 2 inputs:
D-SUB en BNC. BNC levert nog mooiere kwaliteit.
Ik was altijd sceptisch over duurdere platte monitoren, maar nu absoluut niet meer!
Die Philips is echt een topper, zeker voor zijn geld toentertijd, en best compact als je hem met veel soortgenoten vergelijkt.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Zeer strak beeld, mooi plat, geen misconvergentie, mooi vormgegeven en compact. Toppertje
Verwijderd
Als ik het geld had zou ik er nog een kopen, puur voor het moment dat je hm uit de doos haalt.
* Mannekino vind spulletjes uit dozen halen echt mooi.

Maargoed superfijne monitor, voor een zeer goede prijs.
Ik heb nu zo'n 2,5 jaar de "opvolger", de Philips 107 MB. Ach ja, hij is groter, maar de kwaliteit van de speakers die ze in de monitoren proppen is slecht. En groter hoeft mijn monitortje niet te zijn hoor, dan 17". Is groot genoeg.
deze is gewoon lekker
de 900IFT heeft een plattere buis toch als de 950p?Op dinsdag 03 juli 2001 19:00 schreef CrashOne het volgende:
Geef mij maar een Samsung 950P, lekker schermpje. Meeste mensen gaan maar voor een merk dat iedereen heeft zonder echt te gaan vergelijken. Maar ik kies toch echt voor deze...
/dev/null
- 14 inch Compaq (-> Linuxbak)
- 17 inch Daewoo
- 17 Samsung 750S
- OWJA, we hebben ook nog eens
een blauwe maandag een Sony Multiscan gehad, geloof ik
de Samsung is favoriet van dit rijtje
/dev/null
Verwijderd
Lezen en leren is schijnbaar moeilijk voor je. Het is dus crapPOp maandag 02 juli 2001 16:20 schreef Taco het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een Iiyama, waar ik geen last mee heb. Maar de computerzalen hier in de TUD en veel fora hebben het over problemen met de nieuwe Iiyama's. Daar baseer ik mijn mening op. En jij zegt de goedkope modellen ??? De VM Pro 451 vind ik niet zo goedkoop.
En in mijn reactie stond dat ze zich eerst maar moeten bewijzen, en tuurlijk zegt iedere andere Iiyama bezitter dat zijn monitor erg goed is. Bijna niemand geeft zijn eigen miskoop toe.
En als je een monitor maakt waarbij er een groot gedeelte in de eerste maand stuk gaan dan vind ik dat crap, das mijn mening.
Alleen nu is 't net of ik weer in 640x480 draai, zo groot zijn de iconen! Misschien toch beter hogere resolutie!
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
C0o0oL moNI+0R, bU+ c4N yOUr desk H@nDl3 1+?Op woensdag 04 juli 2001 15:08 schreef Joost E. Boere het volgende:
Deze Sony GDM-FW900 heb ik net besteld
[afbeelding][afbeelding]
de specs
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Zeker mooi beestjeOp woensdag 04 juli 2001 15:08 schreef Joost E. Boere het volgende:
Deze Sony GDM-FW900 heb ik net besteld
[afbeelding][afbeelding]
de specs

E400:
- CRT - 19" (18.0" viewable image size)
- Aperture Grille Pitch: 0.24mm (minimum)
- Screen Treatment: High contrast AR coating
- Horizontal Scan Range - 30 - 96kHz
- Vertical Scan Range: 48 - 120Hz
- Maximum Resolution - 1800 x 1440 @ 60Hz
- Recommended Resolution 1280 X 1024 @ 85Hz
- Preset Resolutions:
Timing Data Table (TDT) - 28 modes,
User adjustable - 15 settings
- Color Temperature Presets: 5000 Kelvin, 9300 Kelvin, User adjustable, sRGB
- Signal Inputs: Analog RGB 0.7Vp-p, 75 ohm (typical)
- External Sync Signals: Separate HD/VD, polarity-free TTL
External composite, polarity-free TTL
Sync on Green 0.3 p-p +/- 10%, negative
- Input Connector:
Input 1: D-sub 15HD Captive
- Power Requirements: 90-264V AC; 50-60Hz
- Operating Temperature - 50° F-104° F (10° C-40° C)
- Operating Humidity: 10%-80% (non-condensing)
- Dimensions (W x H x D): 17.6" x 18.3" x 18.2"
- Weight: 57.3 lbs.
- Power Management:
Operation:<140 watts
Suspend:<15 watts (maximum)
Active Off:
Power Off: 0 watts
- Front Panel Digital Controls:
Power On/Off
Slide Input Indicator
Reset
DisplayMouse control
- On-Screen Display:
Contrast
Brightness
H/V Size and Centering
H/V Convergence
Control Lock
Zoom
Raster Rotation
Pincushion
Pin Balance
sRGB
Keystone
Key Balance
Color Temperature
Moire Adjust
H/V OSD Position
Manual DeGauss
Control Lock
Multi-Language Select: 9 Languages
Help Menu
- Supplied Accessories:
AC Power Cord
INF Diskette
MAC Adapter
User's Manual
- Limited Warranty: 3 Years - Parts, Labor and CRT
/dev/null
Samsung Syncmaster 700IFT 17"

Di's mijn favoriet
Heb 'm niet gekocht omdat het de beste zou zijn, maar om de prijs/kwaliteit. Nou, hij is tot dusver elke gulden v.d. 2200 waard.
Moest ik er nu één kopen (abbadon heeft nu wat meer centjes te besteden dan destijds), dan werd 't ééntje met 0.22dotpitch Trinitron FD. Die zijn natuurlijk helemaal phat
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
SPECS:
http://www.belinea.nl/include/zeigemonitor.asp?monitorid=142&sprachid=23&landid=23&lang=1
Verwijderd
voor dat geld van die sony, kan je twee betere beeldschermen kopen van Iiyama!! Die nog beter van kwaliteit zijn. Maar het ziet er wel cool uit je opstellinkje, om teOp maandag 02 juli 2001 12:35 schreef OzBoz het volgende:
[afbeelding]
Heb ze paar weken, bevallen echt heerlijk. super scherp.. zeker als ik ze vergelijk met de IIyama pro 450 op het werk. Bovendien zijn die lelijk
Verwijderd
Verwijderd