Ik was de video aan het bekijken bij dit item op de FP reviews: Panasonic EZW1004 - Oled-tv met soundbarvoet en ik had iets niet helemaal verstaan en wilde een strukje terug springen in de video, maar zodra ik dat doe blijft de video player hangen. Het buffercirceltje blijft draaien maar er gebeurt verder niks meer. Pagina vernieuwen en de video doet het weer maar probeer je opnieuw te skippen dan gebeurt er hetzelfde. Ik zit op Windows 7 en gebruik Chrome 55.0.2883.87 m (64-bit)
Sowieso begrijp ik niet zo goed waarom Tweakers .. een groep met IT achtergrond zo'n slechte videospeler gebruikt. Ik heb werkelijk nog nooit 1 video kunnen kijken zonder dat deze moest bufferen of vast hing. Het maakt daarbij niet uit of ik op kantoor of thuis zit en of ik wifi gebruik of aan de kabel hang. Youtube video's, Netflix allemaal geen probleem.. geen gehaper. Maar zodra ik video's van Tweakers ga afspelen kijk ik weer tegen de welbekende buffercircel aan. Als je dan vervolgens verder skipt blijft alles hangen en kan je het helemaal vergeten. Dus dan maar de pagina refreshen.. BAM reclame (die ik al gezien had de eerste keer dat ik probeerde om de video te kijken).. En het mooie is.. die Video reclame.. die loopt soepel als boter! Keer op keer.
Edit: Als ik het er over heb.. damn

Prima dat er een network issue is.. dat kan.. maar zorg er dan voor dat het ding wel hervat. Nu stopt het gewoon.. moet ik refreshen en guess what? Reclame!
Edit: Als ik het er over heb.. damn

Prima dat er een network issue is.. dat kan.. maar zorg er dan voor dat het ding wel hervat. Nu stopt het gewoon.. moet ik refreshen en guess what? Reclame!
[ Voor 15% gewijzigd door DonJunior op 10-01-2017 07:50 ]
*sowieso
Ook bij het artikel reviews: Nintendo Switch: console voor thuis en onderweg heb ik meerdere malen moeten refreshen om door de video te geraken. Het irriteert gewoon enorm en zorgt ervoor dat ik nogal weigerachtig ben om een video te bekijken op tweakers. Youtube en Netflix op 1080p gaan als een tierelier. Op tweakers zet ik het op 720p en ik geraak geen twee minuten ver zonder problemen.