Pre-build PC upgraden met videokaart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinthegamerNL
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 01:00
een vriend van me heeft een pre-build pc en hij wil graag een videokaart toevoegen om zijn games op hogere settings te kunnen spelen. Medion Akoya P5021 D. deze pc heeft een intel i5-4460, 8gb ddr3 geheugen en 350 watt psu. ik zat zelf te denken aan een 750TI voor hem omdat de 1050TI een losse 6 PIN kabel nodig heeft en ik betwijfel of hij er nog zo een los in de PC heeft liggen. zal de 750TI werken?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een pricewatch: MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC bijvoorbeeld doet het zonder extra voedingsaansluiting. Als het bios een upgrade accepteert, want dat is ook altijd de vraag. Je kunt het proberen, werkt het niet dan kan je de kaart binnen 14 dagen retour sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinthegamerNL
Ik vond net de 1050 TI ook, dan denk ik dat hij die gaat proberen, bedankt voor je antwoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richardus27
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-09 13:18

Richardus27

PC beunhaas extraordinaire!

(pro)Tip:
Probeer als het kan even op te meten hoeveel ruimte er is voor de videokaart, heb genoeg Dell/Lenovo e.d. typen meegemaakt waar de HDD cage vlak achter het moederbord zat.

Verder het moederbord zelf: kijk even of er geen headers in het verlengde van de PCIe-slot zitten, heb vorige maand een Vostro gehad: bij installeren van een (redelijk compacte) videokaart werden alle SATA poorten geblokkeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinthegamerNL
Richardus27 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:35:
(pro)Tip:
Probeer als het kan even op te meten hoeveel ruimte er is voor de videokaart, heb genoeg Dell/Lenovo e.d. typen meegemaakt waar de HDD cage vlak achter het moederbord zat.

Verder het moederbord zelf: kijk even of er geen headers in het verlengde van de PCIe-slot zitten, heb vorige maand een Vostro gehad: bij installeren van een (redelijk compacte) videokaart werden alle SATA poorten geblokkeerd :(
Bedankt voor je (Pro)Tip :P

ik zal kijken of dit gaat passen