Toon posts:

Geforce3 vraagje???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n mooie geforce3 deluxe... hij is super kikke gewoon alleen ik snap iets niet helemaal. Hoe werkt de tv-in ik wil er een tv op aansluiten...

Maar kan dat ook zonder de TV box van asus..... of moet dat....

Of heeft iemand een mooi ander alternatiefje er voor.

txs. :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Even iets specifieker? Je wilt dus TV kijken op je PC?

Dit kan namelijk wel, je moet gewoon de videokabel aansluiten op een SCART uitgang van je TV en dan kun je met zappen op je TV je beeld kiezen op je PC.

Maar zoals je snapt is dat niet handig, want dan moet je TV aan. Gebruik daarom de SCART van je videorecorder :)

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik zal het proberen iets duidelijker uitleggen. Er zit een rare aansluiting op voor tv in.. het is geloof ik een din aansluiting...

eigenlijk wil daar gewoon een coax(tv) kabel instoppen en dan gewoon tv kunnen kijken...

Maar dat kan weer niet... dus moet ik een alternatiefje hebben...

eentje daar van is de asus tvbox.. maar die is nergens te krijgen..en volgens mij veel te duur.

Samenvating.. heb dus een asus v8200 met tv-in. Daar wil ik een gewone tvkabel in kunnen doen. maar dat gaat niet... zijn daar misschien stekkertjes voor of zal dat nooit werken...

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik ben bang dat je geen tv-tuner op de asus hebt zitten, dus heb je een externe tuner nodig, bv je videorecorder.

Verwijderd

Die aansluiting is bedoeld de andere kant op. Hiermee kun je de tv als monitor gebruiken of als je films op je pc draait deze op de tv te tonen

Verwijderd

Topicstarter
Verek dank je dat is hem.. heb hem volgens mij al opgelost... er zit inderdaad geen tuner in alleen maar een input....... kewl. txs.

Moet dan maar effe de videorecorder uit de kast halen. :)

:)
Pagina: 1