Beste tweakers, het is weer tijd voor een nieuwe desktop, ik zou graag jullie mening aanhoren van deze build. zijn er nog dingen die jullie anders zouden doen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk CSGO, programmeren en soms World of Warcraft, niet heel bijzonder dus maar wil graag een future proof desktop. Niet dat ik in de toekomst andere games ga spelen, maar toch. Wil wel wat FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan ongeveer 1000 tot 1300€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD en een voeding, randapparatuur heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16 gb ram, nette CPU & GPU
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk goeie ervaringen met Corsair en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, ik wil alleen een 144hz monitor en niet al te veel geluid.
Ga je overklokken?
Eventueel in de toekomst mocht ik merken dat de CPU wat ouder begint te worden. Ben er totaal niet bekend mee,
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wel wat verstand van hardware, maar er lopen hier genoeg mensen met veel meer ervaring en verstand. Ik zou graag willen weten wat jullie van de build vinden en of jullie suggesties hebben? misschien heb ik iets over het hoofd gezien, of weten jullie betere alternatieven, misschien goedkoper ook.
tot nu toe heb ik dit gevonden:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk CSGO, programmeren en soms World of Warcraft, niet heel bijzonder dus maar wil graag een future proof desktop. Niet dat ik in de toekomst andere games ga spelen, maar toch. Wil wel wat FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan ongeveer 1000 tot 1300€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD en een voeding, randapparatuur heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16 gb ram, nette CPU & GPU
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk goeie ervaringen met Corsair en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, ik wil alleen een 144hz monitor en niet al te veel geluid.
Ga je overklokken?
Eventueel in de toekomst mocht ik merken dat de CPU wat ouder begint te worden. Ben er totaal niet bekend mee,
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wel wat verstand van hardware, maar er lopen hier genoeg mensen met veel meer ervaring en verstand. Ik zou graag willen weten wat jullie van de build vinden en of jullie suggesties hebben? misschien heb ik iets over het hoofd gezien, of weten jullie betere alternatieven, misschien goedkoper ook.
tot nu toe heb ik dit gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 256,40 | € 256,40 |
| 1 | MSI B150 GAMING M3 | € 106,50 | € 106,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Corsair Carbide Clear 400C Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 274,50 | € 274,50 |
| 1 | Corsair Hydro H115i | € 143,26 | € 143,26 |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3200C16R | € 138,95 | € 138,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.358,51 | |