Layout foutjes in IE6

Pagina: 1
Acties:

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01 17:55
Vallen mij een paar schoonheidsfoutjes op als je Tweakers in IE6 bekijkt.

Wanneer je een artikel opent is het stukje waar je het niveau van de reakties k
an selecteren, gevolgd door de knop GO met een blauw uitroepteken icoontje erachter te breed geworden waardoor het uitroepteken icoon naar de volgende regel verhuisd.

Ligt waarschijnlijk aan IE6 die een paar pixels meer gebruikt voor drop-down menu's.

Ook als je een index op GOT bekijkt van een specifiek forum (niet de algemene index) zie je dat de onderkant van de pagina niet helemaal recht staat.

Sorry voor de wat wazige tekst, plaatjes kan ik op dit moment ook niet linken.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:49
Er zijn een hoop foutjes aan sites in IE6. Als iedereen nu zijn sites gaat bouwen voor IE6 dan klopt straks alles niet meer in IE5.

Cross-browser sites maken wordt een steeds groter probleem. Ik weet van mijn site dat er bepaalde dingen ook niet goed zijn in IE6. En de site die ik momenteel maak is weer gemaakt voor IE5.5 en die ziet er in 5.0 weer niet uit.

En dit toch allemaal, terwijl ik dacht 70% van de internetgebruikers IE 5 gebruikt (dus niet 5.5), dus voordat dat verandert...
Pas bij de introductie van WinXP zal het aantal IE6 gebruikers genoeg stijgen om daar ook ondersteuning voor te bieden.

Verwijderd

Die eerste fout die je beschrijft zie ik niet! Ik heb gewoon alle info op 1 regel staan! Die tweede was me nog niet opgevallen, maar idd, die zit er :P !

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 08:57 schreef Lecram het volgende:
Ook als je een index op GOT bekijkt van een specifiek forum (niet de algemene index) zie je dat de onderkant van de pagina niet helemaal recht staat.
Is ook in andere browsers (NS4, IE5.5) zo, en is ook al maanden bekend. Maar niet gefixt.