Mijn vraag
Ik heb een lijst samengesteld met onderdelen, ik ben al een poosje niet meer echt in de gaming wereld maar wil weer gaan beginnen. Ik heb een aantal forums doorgestruind en ben uiteindelijk tot deze lijst gekomen.
De build moet een redelijke budget build zijn, maar wel de late games mooi kunnen spelen zoals Battlefield 1 etc.
Daarom heb ik naar mijn idee de beste performance per $$ onderdelen gekozen.
Heeft iemand nog op of aanmerkingen op deze lijst met onderelen voordat ik ze ga bestellen (toevoegingen of andere onderdelen die misschien beter zijn..).
Graag hoor ik dat dan!
Ook ben ik er nog niet uit welke videokaart het beste is voor deze build, zelf zit ik te denken aan een videokaart tussen de 250-350 euro, kan iemand mij een videokaart aanraden?
De lijst:
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wil dus een beetje gamen (wel op ultra maar volgens mij is dat mogelijk met deze build) Battlefield 1 als voorbeeld.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
NVT voor deze topic
Hartelijk dank voor de mensen die dit gelezen hebben!
Fijne dag,
Groeten,
Jordy
Ik heb een lijst samengesteld met onderdelen, ik ben al een poosje niet meer echt in de gaming wereld maar wil weer gaan beginnen. Ik heb een aantal forums doorgestruind en ben uiteindelijk tot deze lijst gekomen.
De build moet een redelijke budget build zijn, maar wel de late games mooi kunnen spelen zoals Battlefield 1 etc.
Daarom heb ik naar mijn idee de beste performance per $$ onderdelen gekozen.
Heeft iemand nog op of aanmerkingen op deze lijst met onderelen voordat ik ze ga bestellen (toevoegingen of andere onderdelen die misschien beter zijn..).
Graag hoor ik dat dan!
Ook ben ik er nog niet uit welke videokaart het beste is voor deze build, zelf zit ik te denken aan een videokaart tussen de 250-350 euro, kan iemand mij een videokaart aanraden?
De lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 218,90 | € 218,90 |
| 1 | MSI B150M GAMING PRO | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Zalman ZM-T3 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | G.Skill 8GB DDR4 | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 120GB | € 48,95 | € 48,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 537,65 | |
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wil dus een beetje gamen (wel op ultra maar volgens mij is dat mogelijk met deze build) Battlefield 1 als voorbeeld.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
NVT voor deze topic
Hartelijk dank voor de mensen die dit gelezen hebben!
Fijne dag,
Groeten,
Jordy
[ Voor 50% gewijzigd door jordyownn op 06-01-2017 12:12 ]