Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corsair werkt Bulldog-barebones bij met Z270-moederbord en v

Pagina: 1
Acties:

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De voeding krijgt ook een upgrade, naar de Corsair SF600 SFX, die een 80Plus Gold-certificering heeft.
Die voeding werd al gebruikt in de eerste Bulldog.
Corsair geeft aan dat alle condensators in de voeding uit Japan komen en een temperatuur tot 105 graden kunnen overleven.
Ze zijn rated (wat is het juiste NL woord hiervoor? :P ) voor 105 graden.
De voeding is beschikbaar in 750W, 850W, 1000W en 1200W-varianten, met prijzen tussen de 129,99 en 229,99 euro.
Ik heb geen euro prijzen gezien, dat waren wel de dollar prijzen.
De TX-M beschikt ook over condensators die allemaal uit Japan komen, maar die kunnen een maximale temperatuur van 50 graden aan.
Ook weer rated voor 50 graden, hoger kan wel maar dat kan betekenen dat je de voeding niet volledig kan belasten omdat de OTP de voeding uit schakelt.
met adviesprijzen tussen 79,99 en 129,99 euro.
En dus ook dollar prijzen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:15
Ik meende ergens gelezen te hebben dat er een ander model zat in de eerste versie. Wel ook 600W, maar een ander type dus. Ik pas het wel even aan.

En tja, over die ratings, het zou best dat ze het op hogere temperaturen kunnen overleven, maar daar zijn ze gewoon niet voor bedoeld. Anders blijf je maar nuanceren.

Qua europrijzen: De Duitse en Franse pagina's hebben mij van die informatie voorzien ;)