Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Gisteren heb ik in mijn case met een luchtdruk busje mijn pc onderdelen proper gemaakt van het stof. Toen ik daarmee klaar was dacht ik dat ik alles van bekabeling terug had ingestoken, steekte de voedingskabel in en startte hem op. Ik hoorde meteen dat hij raar deed en zag op het moederbord 00 staan. Nu is mij opgevallen dat mijn cpu cooler niet instak en nu start hij niet meer op. Zou het kunnen dat mijn moederbord hierdoor kapot is ? Of is er een soort beveiliging aangesprongen door het moederbord om dit te vermijden dat ik dit kapotdoet ? Of andere redenen dat jullie denken? Alvast bedankt.

Groetjes,
delars0n.

Verwijderd

Euh, we hebben toch echt meer informatie nodig. Geef eens de volledige specificaties van het systeem en heb je alle kabels correct aangesloten? Gebeurt er helemaal niets?
Verder: Het algemeen beleid #quickstart

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2017 11:28 ]

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Als je een vraag stelt, pleur dan s.v.p. niet de opzet weg maar vul deze netjes in.

1. Nauwkeurige beschrijving van het probleem
2. Relevante hardware en software (je hele systeem, ook voeding merk en type vermelden, niet alleen wattage)
3. Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd?

Foto's van hoe je de boel hebt aangesloten kunnen aanvullend ook nuttig zijn. Anders moeten we in de magische glazen bol kijken en daar houden we niet van :)

[ Voor 9% gewijzigd door nelizmastr op 06-01-2017 11:57 ]

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Hier kunnen wij niet zoveel mee. Doet de voeding het bijv. nog wel (of heb je dit al getest).
Heb je zoals aangegeven ook echt alleen wat lucht door je PC geblazen, of heb je daarnaast ook je handen gebruikt? Heb je preventie gedragen voor statische elektriciteit?