Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 866925

Topicstarter
Hallo, wie herkent dit? Contact van mij staat bijv op laatst online gister, maar ik zie aan blauwe vinkjes dat bericht vandaag gelezen is. Soms krijg ik v die persoon een appje terwijl "laatst online" van uren daar voor is. Sterker- en dat is wat mij zo verbaast....: we zaten in buitenland pal naast elkaar, beiden online op whatsapp, stuurden elkaar zelfs appjes, dus dat werkte perfect, maar ik kreeg die persoon niet (!!) als zijnde online in beeld. Laatst online bleef dag er voor. Hoe kan dit???

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het online/laatst gezien systeem heeft zo'n beetje de laagste prioriteit in het systeem vziw, dat zal vooral bij drukte niet altijd real-time reageren.
Over het algemeen werkt het best redelijk en accuraat, al moet ik zeggen dat het sinds de jaarwisseling soms wat probleempjes lijkt te geven.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:08

13art

Moderator Mobile
Welkom op GoT. :) Misschien even contact opnemen met de helpdesk van WhatsApp?
Overigens misschien handig om in de titel of eerste zin van je verhaal meteen te zetten dat het om WhatsApp gaat. Maakt het iets makkelijker lezen.

Heb je zelf ook al naar oplossingen gezocht? Wat kwam hier uit? Eigen inzet is namelijk wel iets wat we van onze gebruikers verwachten zoals je hier kan lezen: Het algemeen beleid #reageren

[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 08-01-2017 07:05 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis