Wireless headset vraag

Pagina: 1
Acties:

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-01 22:09
Hey twijvel tussen een razer man o war of de logitech g933 wireless headset. Iemand ervaringen met deze headsets en even zijn menig wilt delen?

Heb al wat reviews gezocht en zijn beide deftige headset als ik het zo lees maar twijfel nog steeds tusse deze 2.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:03

g0tanks

Moderator CSA
Op welke punten twijfel je dan precies? Wellicht dat we je beter kunnen helpen als je ook een lijstje toevoegt van wat je zelf al hebt gevonden qua voor- en nadelen van beide headsets.

[ Voor 61% gewijzigd door g0tanks op 06-01-2017 07:38 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-01 22:09
Nadele bij de razer was soms dat plastiek kraakte. Voordeel bij die was dan vooral het bereik en geen lag.

Bij logitech wast vooral dat hem na een tijd zwaar aanvoelde.

Twijvel gwn of de razer de 20 euro meer waard is. Moet wel zegge men keyboard en muis heb ik eend vorige jaar ook naar razer om gewisseld van logitech en bij toch contenter van razer tot nu toe.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:03

g0tanks

Moderator CSA
Je kan ook een Mediamarkt binnenlopen en beide headsets proberen. Gezien de populariteit van beide headsets zullen ze die vast wel 'on display' hebben staan.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-02 14:55
Wat g0tanks aangeeft is dat dit bij veel mensen verschild, ik heb zelf de logitechG933, en deze vind ik helemaal niet zwaar en ook de schelpen vind ik erg prettig zitten. Man O' war heb ik ooit op een LAN event gebruikt, deze zat ook prima. Kwa bereik kan ik zeggen dat de Logitech in ieder geval mijn rijtjeswoning (op 1e verdieping ontvanger) geheel dekt. De Logitech gaat na een tijdje inactief zijn in slaapmodus. Deze is wel uit te zetten.

Vraag maar raak wat je nog meer wilt weten over de Logitech.