Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

YouTube royalty free muziek downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
YouTube bevat een heleboel muziek die je kunt gebruiken bij je video's. Enige nadeel is, is dat je altijd de audio swap moet doen NA dat je je video hebt geupload.

Mijn vraag is nu, bestaat er ook een download locatie waar al deze nummers beschikbaar zijn zodat ik ze gelijk kan gebruiken in mijn videobewerkingsprogramma?

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je bedoelt dit? YouTube: YouTube

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets ja. Idealer zou zijn om alle bestanden in 1x te downloaden maar het is in elk geval al prettig om bepaalde bestanden voortijdig te kunnen downloaden. Bedankt voor de hint.

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 01:02:
[...]

Zoiets ja. Idealer zou zijn om alle bestanden in 1x te downloaden maar het is in elk geval al prettig om bepaalde bestanden voortijdig te kunnen downloaden. Bedankt voor de hint.
Je mag er wel iets moeite voor doen natuurlijk :+ Ik denk niet dat Youtube/Google alle royalty free muziek in één download gaat weggeven. Daarnaast gelden er verschillende voorwaarden voor de nummers. Die informatie wordt op de site ook getoond.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag het, maar het is prima zo. Je kunt in elk geval sorteren op genre, tijdsduur etc.