Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...als ik eenmaal de code heb ingevoerd zegt ie dat ik de stick (met Windows) eruit moet halen, de op opnieuw opstarten en de stick er weer in doen. Als ik dit doe moet ik telkens opnieuw beginnen. Kan iemand mij helpen AUB?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb het 6x geprobeerd op Google gezocht. Durf zelf niet te veel rare dingen te doen ben bang dat ik iets verkeerd doe.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Krijg je ook foutmeldingen te zien?
https://answers.microsoft...58-456c-bb82-b1201f735683

Heb je Microsoft ook al eens gebeld? Die kunnen je ook tips geven:
020 500 1500

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:04
Je kan de stick eruit laten, (de pc start in jou geval steeds weer de usb windows installatie op, die op de stick staat, hij boot dus de stick steeds). daarna gaat hij verder met de windows installatie

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Waarschijnlijk staat je "boot-order" verkeerd/anders dan dat er door de stick vanuit gegaan wordt. Probeer het gewoon eens een keer zónder die stick terug te steken ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 00:37:
...als ik eenmaal de code heb ingevoerd zegt ie dat ik de stick (met Windows) eruit moet halen, de op opnieuw opstarten en de stick er weer in doen.
Probeer het te snappen maar lukt me helaas niet.

Anyway, als de installatie aangeeft dat de stick eruit mag, haal hem eruit en laat het systeem verder draaien. Op het gegeven moment boot je vanzelf in Windows.

In het bios staat waarschijnlijk ingesteld om als eerste usb aan te spreken om het systeem te starten. Zolang jij de stick er in hebt gaat hij deze dus aanspreken en de installatie openen. Laat je de stick eruit, kan het bios niets vinden en grijpt hij naar optie 2 de hardeschijf.

Enfin, Windows vraagt naar mijn weten nooit om het installatiemedium te verwijderen en later weer terug te plaatsen. Zodra de installeer dus aangeeft om de stick eruit te halen, laat je hem er gewoon uit.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:24
Welkom bij GoT!

Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Wijzig knop boven je post). Het eenvoudig weg vermelden van 'ik heb al op Google gezocht en het al tig keer geprobeerd, maar niets werkt' is helaas niet voldoende.

Daarnaast is het natuurlijk niet nodig om, als je topic wordt gesloten, een nieuw (zelfde) topic aan te maken. Het topic is ongetwijfeld niet voor niets gesloten.

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

SVP even je TS aanvullen met relevante informatie, anders heb je de kans dat het topic alsnog op slot gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 06-01-2017 10:18 ]

Pagina: 1