Wijziging user review wcduck brandon0612

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geachte lezer,

graag zou ik de laatste user review van brandon0612 op mij verwijderd zien (https://tweakers.net/aanbod/rating/399585/). Bij dezen heeft u toestemming de dm's in te zien over de kwestie. Een korte samenvatting:
- ik bied een aantal producten aan in veilingen
- brandon0612 wint de twee veilingen (overeenkomst)
- na herhaaldelijk aandringen reageert brandon pas
- brandon geeft aan toch geen interesse te hebben, daardoor twee veilingen nutteloos zijn geworden
- ik geef hem een negatieve user review, volledig onderbouwd (https://tweakers.net/aanbod/rating/398885/) (slechts een in plaats van twee user review die mogelijk zijn). Uit eerdere user reviews blijkt dat hij vaker valse biedingen doet op veilingen.
- brandon geeft mij een negatieve user review, met de beknopte tekst "is dit nu echt nodig?", zonder verdere onderbouwing.
- ik spreek brandon hierop aan, met de vraag of hij zijn mening ofwel wil beargumenteren of de review aanpast. Ook hierop is zijn antwoord kort maar krachtig (zie dm), en niet constructief.

Graag zou ik geholpen worden met deze kwestie. Bij voorbaat dank.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:34

InFamous

excommunicado

brandon0612 wint de twee veilingen (overeenkomst)
Niet echt, veilingen zijn puur indicatief en zijn niet bindend op Tweakers.

Beide reviews zijn dan ook ongegrond en verwijderd gezien er geen overeenkomst heeft plaats gevonden.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
InFamous schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 23:26:
[...]

Niet echt, veilingen zijn puur indicatief en zijn niet bindend op Tweakers.

Beide reviews zijn dan ook ongegrond en verwijderd gezien er geen overeenkomst heeft plaats gevonden.
Bedankt voor het verwijderen! Ik was niet op de hoogte dat een veiling slechts indicatief was. Wel licht frustrerend als verkoper. Gezien de eerdere user reviews over het af laten weten na een veiling dacht ik dat dit wel de bedoeling was (zelf vind ik dit soort informatie overigens wel waardevol om te lezen). In ieder geval fijn dat de reviews nu weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:55
wcduck schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 22:55:
Uit eerdere user reviews blijkt dat hij vaker valse biedingen doet op veilingen.
Als die user daadwerkelijk bewust valse biedingen doet, zou het wel een idee zijn als een admin hem daar op aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
vanaalten schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:13:
[...]

Als die user daadwerkelijk bewust valse biedingen doet, zou het wel een idee zijn als een admin hem daar op aanspreekt.
Sja, bewust. Ik neem aan dat je niet per ongelijk biedt op veilingen. Ik ben helemaal voor jouw plan ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard kijken we daar ook naar, ik lees uit de communicatie en andere biedingen / meldingen niet dat er hier bewust en herhaaldelijk verkoop gefrustreerd wordt.

Ik heb ook een review uit Juli van je verwijderd die hetzelfde stelt. De reden dat dit soort reviews kan blijven staan is dat er over het algemeen slechts naar reviews wordt gekeken naar een vraag daarom. Als iemand een negatieve review niet aankaart, is de kans groot dat die blijft staan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.