Toon posts:

Is De Lite-On de moeite waard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is de Lite-on 12x10x32bp of 12x10x40bp wel de moeite waard om te kopen? Of doe ik er beter aan om de 16 speed van lite-on (niet voor de 16x, maar voor betere werking als 12x)Ik zie heel veel klachten. Ligt dit aan hun slechte drivers en moet ik gewoon de brander halen en dan wachten op goeie drivers of is de aopen 12x10x32 met justlink(burnproof) een beter idee??
Ik zoek namelijk een 12x brander van rond de 250 piek....
Alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/nosmile/rundum.gif

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15
ja dat is zeker een goede branden, zeker omdat er burnproof op zit, ik wilde hem eigenlijk ook kopen, maar ik zit een beetje krap bij kas, maar ik weet zeker dat ie waar voor zijn geld biedt, ik zou gewoon voor de 12 speed gaan want het verschil tussen 12 en 16 speed is verwaarloosbaar... ìn 12 speed dan is toch een ceedeetje klaar in een minuut of 5?

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Ik heb de 16x10x40 Lite On en heb alleen nog maar successen gehad...
toffe brander...zelfs op 16 speed gaat het als een trein, moet ik bij opmerken dat de cd's die ik daarvoor gebruik tot 24 speed zijn...

toffe brander had ik voor 339 bij informatique

Verwijderd

Ik heb de 12x10x32x lite-on, ook tevreden!

burn-proof aanboard dus wat kan fout gaan? :)

Verwijderd

Topicstarter
Is het trouwens zo dat de lite-on verkocht wordt met Superlink ipv burnproof?? bij de pricewatch staat exile computers als goedkoopste en bij hun staat er superlink..
Bij de 2e,3e en 4e shop staat niet aangegeven of er bp of justlink of superlink wordt verkocht...
Maw ik moet een lite-on hebben 12x10x40(of32)
voor pm 250 mag tot 275 inc rembours,...
MET BURNPROOF!!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:22
waar zie jij al die problemen???
ik heb een 12x10x40: werkt perfecto!

• marteltor
Op maandag 02 juli 2001 08:41 schreef accessoverride het volgende:
Is het trouwens zo dat de lite-on verkocht wordt met Superlink ipv burnproof?? bij de pricewatch staat exile computers als goedkoopste en bij hun staat er superlink..
Bij de 2e,3e en 4e shop staat niet aangegeven of er bp of justlink of superlink wordt verkocht...
Maw ik moet een lite-on hebben 12x10x40(of32)
voor pm 250 mag tot 275 inc rembours,...
MET BURNPROOF!!
ik dacht dat alleen de 12x10x40 superlink heeft. wat de 16x10x40 heeft weet ik niet...

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat is het verschil tussen superlink en burnproof :? .

Verwijderd

Topicstarter
Zelfde idee, andere fabrikant..
Vertrouwen met just/superlink is bij mij wat minder..
Plextor heeft burnproof en die valt heel goed in de smaak...
Is mij te duur...

• marteltor
ik heb nog nooit een fout van de brander gehad, behalve m`n eerste cd: dma niet aan. Nu wel aan (al 2 maanden + -) en nog geen enkele cd verneukt.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Sinds ik m'n 12x Liteon heb aangesloten op m'n nieuwe mobo werkt ie niet meer ...
(Ik heb ook niet echt veel tijd gehad om er naar te kijken trouwens.)

Bij het branden zegt ie meteen, burnprocess failed en spuugt de CDR uit.
Op dat moment is er dan ook nog niets geschreven.

Ik gebruik Win2K
Config:

Pri Master: HDD
Pri Slave: Pioneer 105S DVD
Sec Master: LiteOn Fikker

Iemand een idee ?

Verwijderd

mijn Lite on doet het prima, met win 2k nl en mijn specs staan eronder :y)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Probeer de 12*10*32versie te scoren ergens .. die heeft hetzelfde (sanyo) binnenwerk als de plextor en heeft dus ook de burnproof aan boord ..

de 12*10*40speed versie heeft dat andere 'justlink' ofzo werkt zo te horen net zo goed

en de 16speed versie zouk je nix over kunnen vertellen :(

* bjck heeft de 12*10*32 met burnproof :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn de best cd's om te gebruiken bij de lite-on 12x10x32

??

80 minuten
en 74 minuten

Verwijderd

Die 12x/10x/32x is gewoon een Plextor (ook Sanyo loopwerk)

Dat ding is gewoon goed, ik heb 'm ook besteld.

• marteltor
Op maandag 02 juli 2001 11:37 schreef accessoverride het volgende:
Wat zijn de best cd's om te gebruiken bij de lite-on 12x10x32

??

80 minuten
en 74 minuten
hij fikt alles (nou, bijna natuurlijk, kampvuren enzo doet ie niet ;) ). Ik gebruik gewoon 80 minuten van het vage merk: "Incredible media" a 1 piek per cd. Dat doet ie gewoon goed, met onderstaande specs :9

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
bijna iedereen heb hem, en is goed, maar GEBRUIK DE SEARCH, elke week staan hier wel 3x : is de Lite-on goed, ik wil een lite-on blablabla, wordt het nou wel zat met die vragen erover....

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:28

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Heb m ook, tot nu toe CD'tje of 20 gebrand (waarvan 15 achter elkaar aan), geen enkel probleem. Burn-Proof werkt ook goed, kan nog normaal werken met mijn comp (K6-2 400 met 192mb) zonder verneukte CD's.... Gewoon halen, en niet de LG met 8mb buffer, die heeft geen Burn-Proof!

Verwijderd

'k Heb de Lite-On 16X10X40X en brand er erg goed mee. 16 speed is een verademing als je altijd op 4X gebrand hebt :7

Lite-On is gewoon een product met een hoge prijs/ kwaliteit verhouding. Misschien net niet zo goed als Plextor, maar tijdens de economische levensduur van je brander heb je daar geen last van. Deze 16 speed koop je voor 337 bij Venema Computers!
Pagina: 1