@home probleempjes in limburg ?

Pagina: 1
Acties:

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
En dan vooral met name richting Maastricht/Heerlen ? Zijn er meerdere die er last van hebben... ik kan sinds gisteren geen mail meer ophalen, hij blijft dan wachtwoord verifieren, en via Twigger krijg ik ook al inlogfouten, maar als ik op de root ga kijken (www) dan kan ik wel gewoon mijn E-mail adres wachtwoord wijzigen, met andere woorden mijn wachtwoord om in te loggen werkt wel gewoon nog.

Freelance tweaker

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ik heb geen problemen, ik gebruik wel @Home via de campus (uni), dus is wel apart netwerkje.

.... Ik weet het ook niet

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb al meerdere mensen gehoord die op dit moment het probleem hebben... gelukkig jij "nog" niet. Maar een vriend van me in Maastricht heeft nu hetzelfde probleem, en uhm iemand in Kerkrade heeft ook het probleem, ben eens benieuwd of er meer zijn met die problemen.

Freelance tweaker

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik kon gisteren ook de mail niet checken (password incorrect, etc) maar nu werkt het weer. Gebeurt wel vaker bij @Home.
Campus @Home is een ander netwerk, bij jullie geld het upload limiet niet (eikels daar bij @Home) en jullie hebben aparte mailservers op de uni.
Campus @Home is toch niet zo slecht nog niet?

• jomme
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08-2021

jomme

oh my GOT

inderdaad ik kon ook geen meel tjekken

maar doet het nu weer

naja weer eens een meel disfunctioning

Don't end up like al lousy Member Server !

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 11:07 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
Ik kon gisteren ook de mail niet checken (password incorrect, etc) maar nu werkt het weer. Gebeurt wel vaker bij @Home.
Klopt meel servers zijn brak wordt aan gewerkt
Campus @Home is een ander netwerk, bij jullie geld het upload limiet niet (eikels daar bij @Home) en jullie hebben aparte mailservers op de uni.
Waarom zou dat nou zijn >:)
Campus @Home is toch niet zo slecht nog niet?
Pagina: 1