Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 10:42
De topic titel is misschien wat vaag. Maar het komt er op neer dat ik mijn bestaande de knop van mijn thermostaatkraan heb vervangen door een Danfoss LC13.
Ik heb de knop bevestigd en gekoppeld in Domoticz. Dat draait op Windows met een Vision Z-wave USB stick (ZU1401). Dat werkt volgens mij goed. Dit is mijn eerste ervaring met Z-Wave. Dus ik weet niet zeker of het werkt zoals het hoort.
Maar ik kan de setpoint veranderen met Domoticz en dit is dan ook op het display van de LC13 te zien.
Andersom werkt het ook. Dus dat lijkt goed te gaan.

Het probleem zit hem in het feit dat de radiatorkraan niet versteld wordt wanneer er een bepaalde temperatuur ingesteld wordt.
De radiatorkraan staat nu helemaal open en de radiator is warm.
Maar als ik de temperatuur (via Domoticz of op de knop zelf) verander naar 16 graden gebeurt er niks. De radiator blijft warm. Ook hoor (of voel) je niks van de knop. Er lijkt dus niets te draaien oid.

Dat draaien hoor / voel je trouwens wel wanneer je de knop in gaat stellen.

Ik heb 2 van deze knoppen. Maar beide vertonen dit gedrag. Ik denk dus niet dat ie kapot is.

Kan iemand mij hiermee op weg helpen?